رابط کاربری جدید Xbox One فاقد پشتیبانی از دستورات حرکتی کینکت است

Microsoft قابلیت Kinect Gestures را از ورژن داشبورد جدید Xbox One حذف کرده است. یکی از قابلیت‌های اصلی Kinect بر روی Xbox One این است که به شما اجازه می‌دهد با حرکت دادن دستانتان رابط کاربری کنسول را کنترل نمایید اما در جدیدترین آپدیت داشبورد که بزودی منتشر می‌شود،Microsoft این قابلیت را برداشته است. با توجه به سخنان آقای Mike Ybarra از سوی Microsoft، تعداد اندکی از مردم از این قابلیت استفاده می‌کردند پس به خاطر همین داشبورد جدید فاقد آن خواهد بود:

هنگامی که رابط کاربری جدید Xbox One را مشاهده کردیم، می‌خواستیم قابلیت‌ها را به ترتیب درخواست طرفداران در آن قرار دهیم; به علاوه‌ی ارتقای مکان‌های قابل پیشرفت داشبورد کنونی.میزان استفاده از قابلیت Gestures بسیار اندک بود و برای همین ما فعلا آن را از رابط کاربری Xbox One حذف کرده‌ایم.

در خلال همین توضیحات، آقای Ybarra تایید کردند که داشبورد جدید که در هفته‌‌ی آتی منتشر می‌شود، قابلیت Gestures حذف شده است. البته در صورتی که تقاضاها در نظرات مبنی بر بازگشت آن باشد می‌توانیم آن را دوباره بازگردانیم. قابلیت Gestures چیزی کاملا جدا از فرمان‌های صوتی کینکت می‌باشد. نظر شما در این باره چیست؟

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *