راه درمان رودل در منزل

راه درمان رودل

راه درمان رودل در منزل

درمان رودل راههای مختلفی دارد . رودل نوعی بیماری است که با نشانه های سنگینی سر معده ، معده درد یا دل درد شدید همراه است . در واقع به اسپاسم روده ، رودل می گویند . رودل همراه با نفخ معده است و در اثر پرخوری زیاد و نجویدن غذا حاصل می شود . باید بدانید تجزیه مواد غذایی توسط انزیم ها زمان خاص خود را دارد و به سرعت انجام نمی شود. به عنوان مثال تجزیه چربی و پروتئین پنج و سه ساعت طول خواهد کشید .

درمان رودل را بشناسید

درمان رودل به این صورت است که اگر رودل ناشی از پرخوری باشد زمان این موضوع را حل می کند . باید صبر کرد تا مواد خورده شده یا هضم شوند یا برگردانده شوند . پیشنهاد میکنیم نبات یا مایعات سبک مصرف کنید . چون همین ها تحریک پذیری معده شخص را ترک می کند . لازم به ذکر است که به گزارش آسان طب مصرف انواع غذا در یک وعده خون را به سمت معده می کشاند و نتیجه ان خستگی و بی حوصلگی فرد و همچنین مشکلات گوارشی خواهد بود . گاهی (نه همیشه) رودل منجر به استفراغ می شود که این عمل باعث تخلیه مواد اضافی معده می شود . البته اگر تعداد مراتب استفراغ زیاد شد حتما به پزشک مراجعه کنید .

کسانی که رودل کرده اند باید از مصرف غذاهای کنسروی ، غذای تند و کاکائو پرهیز کنند .

روشهای دیگر برای درمان رودل

برای درمان رودل و رفع سوء هاضمه می توانید رازیانه و تخم رازیانه بخورید . رازیانه را به صورت چای استفاده کنید . بادرنجبویه برای تسهیل در هضم غذا استفاده می شود . زرد چوبه ، زنجبیل و برگ کندر نیز برای این عمل موثر است .

بسیاری از افراد در هنگام رودل از نوشابه گاز دار استفاده می کنند . همچنین از خاک شیر سبک شده در اب میتوان برای درمان رودل استفاده کرد . به گونه ای که خاکشیر و اب را جوشانده و با نبات به شخص مورد نظر بخورانید . اما به طور کلی باید بعد از رودل چیزی نخورید تا اینکه کم کم غذا هضم شود . تحرک هم داشته باشید .
در این قسمت با برخی روشهای درمان رودل اشنا شدیم. خاکشیر برای این مشکل بسیار مناسب است. حال برخی ان را با قند میخورند . به طوریکه قبل خوردن ان را در اب خیسانده و میل میکنند.

برخی هم ابتدا روی گاز قند را اب میکنند و سپس اب و خاکشیر را به ان اضافه میکنند که به ان به اصطلاح قنداب سوخته می گویند.

منبع:راه درمان رودل در منزل

راه درمان رودل در منزل

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *