راک استار | جواب تمام سوالات GTA V در اینجا

کاربران شرکت راک استار سوالات زیادی در رابطه با بازی می پرسیدند. شرکت راک استار تصمیم گرفت که جواب تمامی سوالات را در یک زمان دهد. حال ما برای شما تمامی سوالات به همراه جواب آن را برای شما تهیه کرده ایم که برای مشاهده می توانید به ادامه مراجعه کنید.

ax-ba-logo2

سوال یکم : آیا می  توانیم در بازی هر سه کارکتر یعنی Trevor , Michael , Franklin  را بازی کرد ؟

پاسخ سوال : هر یک از این شخصیت ها به صورتی جداگانه زندگی خود را می گذارند و هریک دوستان و ماموریت های مختلفی دارند. هنگامی که شما در شهر آزاد هستید و هیچ ماموریت انجام نمی دهید می توانید هر زمان که خواستید شخصیت خود را تغییر دهید. هریک از این شخصیت ها برنامه ریزی جداگانه ایی مخصوص خود دارند که شما نمی توانید آن را حدس بزنید و حتی به ذهن شما هم خطور نمی کند. برای مثال وقتی شما کارکتر خود را تغییر می دهید یه هو وسط یک ماجرا قرار می گیرید مثلا شما اگر کارکتر Michael رو انتخاب کنید یک مرتب وسط دعوا حضور دارین و یا اگر کارکتر Franklin رو انتخاب کنید مشاهده می کنید که درحال بحث کردن با دیگران می باشد، همچنین اگر کارکتر Trevor رو انتخاب کنید می بینید که در حال فرار از دست پلیس های هوشمند هستید.

wallpaper2_grand_theft_auto_v_16_2880x1800[2]


سوال دوم : اگر ما Trevor بودیم می توانستیم مکان Michael رو پیدا کرده و سپس به قتل برساینمش ؟

پاسخ سوال : این بازی یک بازی Open World می باشد و شما می توانید به راحتی در شهر گردش کنید و هر کاری که دوست دارید انجام دهید. پیداکردن کارکتر ها در نقش کار آسانی نیست ولی راهی بهتر وجود دارد که آن ها را در نقشه ایی به این بزرگی پیدا کنید. شما فقط کافیست به موبایل همراه کارکتر مورد نظر خود زنگ بزنید و با آن ها در مکانی قرار ملاقات کردن هم دیگر را تعیین کنید. هنگامی می که هم دیگر را در محل قرار ملاقات دیدید می توانید با آن ها صحبت کنید و به گوید که گردش برویم یا از بانکی دزدی کنیم ولی شما نمی توانید آن ها را به قتل برسانید و این کار در بازی ممنوع می باشد اگر هم دوست دارید می توانید به آن ها حمله کنید یا شوخی کنید و کار هایی از این قبیل. اگر شما این سه شخصیت را به قتل برسانید بازی دیگر برای شما جذابیتی نه خواهد داشت زیرا پایه و اساس این بازی این سه شخصیت هستند. اگر هم تمام روز رو به یکی از کارکتر ها حمله کنید و انقدر اون رو بزنید آخرش به بیمارستان منتقل می شوید و باید بازی را از اول آغاز کنید.

wallpaper2_grand_theft_auto_v_15_2880x1800[1]


سوال سوم : می خواستیم به دونیم سلاح ها و خودرو های درون بازی به چه اندازه سطح آن ها بالا رفته است ؟

پاسخ سوال : همان طور که گفته بودیم سلاح ها در تمامی نسخه ها از این بازی بسیار خوب بوده اند ولی این بازی در نسخه ی جدید بازی GTA V سلاح ها و ماشین ها تا حد بسیار زیادی قوی و قدرتمند می باشند و انواع مختلفی نیز دارند.

wallpaper2_grand_theft_auto_v_10_1920x1080[1]


سوال چهارم : می خواستم بدونم که هریک از دیسک های موجود بازی GTA V برای Ps3 و Xbox 360 تا چه اندازه به فضای خالی نیاز دارن ؟

پاسخ سوال : به بینید دوستان من این نسخه از بازی یعنی GTA V یکی از بازی هایی بوده که تاکنون جزیات بسیار زیادی نسبت به نسخه های قبلی بازی داشته است و تا حد امکان هنگام بازی از قدرت دو کنسول استفاده می شود. شما برای نصب این بازی بر روی دوکنسول لازم است هر دوی آن ها را در حافظه ی دو کنسول نصب کنیم. نسخه ی این بازی برای Xbox 360 دارای دو دیسک می باشد که دیسک یک برای نصب بازی می باشد و دیسک دوم آن برای اجرای بازی در کنسول مورد نظر می باشد همچنین شما می توانید این بازی رو به صورت آنلاین بازی کنید و لذت در کنار هم بودن در دنیای زندگی GTA V را تجربه کنید. کل حجم این بازی برای کنسول Xbox 360 حدود ۱۶ گیگ می باشد ولی برای Ps3 حدود ۸ گیگ هست.

wallpaper2_grand_theft_auto_v_09_1920x1080[1]


سوال پنجم : شما چه زمان تریلری از گیم پلی این بازی برای ما منتشر می کنید ؟

پاسخ سوال : ما در آینده های نزدیک تریلری از بخش گیم پلی بازی برای شما منتشر می کنیم

wallpaper2_grand_theft_auto_v_05_1920x1080[1]


سوال ششم : آیا این بازی برای پلتفرم PC عرضه می شود ؟

پاسخ سوال : ما فقط نسخه هایی رو که در نمایشگاه E3 رو نمایی کرده بودیم یعنی Xbox 360 و Ps3 که قرار است روز سه شنبه ۲۶ شهریور عرضه شوند و ما در حال حاضر هیچ نظری برای نسخه ی PC بازی GTA V نداریم و در حال حاضر بیشترین تمرکز ما بر روی این دو کنسول می باشد.

wallpaper2_grand_theft_auto_v_04_1920x1080[1]


سوال هفتم : توی بخش مولتی پلیر بازی بعضی از افراد بی احترامی می کنند و نظم را به هم می ریزند و باید برای اخراج آن از سرور از تمام افراد ای گیری کنیم آیا این مشکل در نسخه ی جدید بازی رفع شده است ؟

پاسخ سوال : ما این بار در این نسخه از بازی GTA راهه حل های بیشتری را قرار داده ایم تا فردی که نظم را به هم می ریزد از سرور به راحتی اخراج شود. ما در این نسخه تمامی تقلب ها و هک ها را از بین برده ایم تا یک فضای دوستانه و عادلانه برای افراد به صورت آنلاین ایجاد کنیم. البته بعضی اوقات افرادی هستن که کرم تقلب توی بدن آن هاست که دیگه این افراد بستگی به انتخاب شما دارد که آیا می خواهید این فر رو دعوت کنید به سرور یا نه

wallpaper2_grand_theft_auto_v_03_1920x1080[1]

 


 

محمد عبداللهیان

هيچ کس نميتواند به عقب برگردد و از نو شروع کند اما همه مي توانیم از همين حالا شروع کنیم و پايان تازه اي بسازیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۷ پاسخ‌ها

  1. امیر گفت:

    مثل همیشه عالی

    ممنون

  2. عباس گفت:

    واقعا کارتون خیلی عالیه
    ممنون بابت سوالات و جوابها

  3. parsa گفت:

    ایا جی تیا وی برای کامپیوتر میاد؟

  4. نيما گفت:

    ترو خدا بگید رمزارو چجوری باید وارد کنم توxbox360 :-( :-( :-(

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *