رزولوشن Watch Dogs مشخص شد:باز هم برتری با PS4

یکی از خبرهای که درباره کنسول های نسل هشتم سر و صدا بسیاری کرد اختلاف رزولوشن بین بازی های مولتی پلتفرم در دو کنسول PS4 و XBOX ONE بود,که در این مبارزه کنسول نسل هشتمی سونی پیروز شد است حال رزولوشن بازی Watch Dogs برای دو کنسول نسل هشتم مشخص شده است که در ادامه می توانید از این خبر را مطالعه کنید.

بازی Watch Dogs برای کنسول XBOX ONE  با ۳۰ فریم بر ثانیه و کیفیت ۹۰۰pاجرا میشود و برای کنسول PS4  با ۳۰ فریم بر ثانیه و کیفیت ۱۰۸۰اجرا میشود.

حال باید دید نظرات منتقدها و گیمرها درمورد بهتر بودن نسخه PS4 نسبت به XBOX ONE چیست و آّیا این نکته ضربه بزرگی به  XBOX ONE میزند یا خیر؟

محمد دریائی

محمد دریائی هستم دانشجو رشته سخت افزار دانشگاه کارون اهواز عاشق GAME هستم و دیوانه سری بازی Resident Evil و مدیر سایت bazitube و تحریریه mihangame هستم. نام کاربری در انجمن:leon s kenned

شما ممکن است این را هم بپسندید

۵ پاسخ‌ها

  1. Thorin گفت:

    در کل من که ps4 را ترجیح میدم!

  2. pooya گفت:

    طرفدار xb1بودیم ولی فکر نکنم هنوزم رو دستش بخوره چون باید به اینده نگریست و بازی هایی که قراره بیاد اختصاصی ها برای هر دو کنسول کدوم بهترن و در اینده که ممکنه یه دفعه ایکس باکس وان بیشتر ساپورت کنه و این دفعه ps4 نتونه شایدم الان میتونه ولی اینطوری میدن براش بیرون و اینگونه تنظیم کردن تا یه دفعه رو کنن
    ما که کلا pc هستیم :DDDDD عشق است و وفا

  3. متین نصیری گفت:

    دوست عزیز سعی کنید از به کار بردن کلماتی تحریک کننده در عنوان مطلب خود داری کنید!

  4. m.maraghi گفت:

    هم ps4 هم watch dogs ، جفتشون فوق العادن ، حرفی واسه گفتن نذاشتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *