رونمایی از بازی حج و بیداری در نمایشگاه گیم تهران

به نقل قول از وبسایت رسمی سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای : مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای از رونمایی بازی های رایانه ای بیداری و حج در سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران خبر داد.

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، بهروز مینایی افزود: تعداد آثار ارسال شده به سومین جشنواره بازی های رایانه ای نسبت به سال گذشته افزایش یافته و امسال ۳۰ اثر بیشتر از دومین دوره این رویداد به دبیرخانه ارسال شده است.

وی با یادآوری اینکه بخش دانش آموزی جشنواره بصورت جداگانه محاسبه می شود توضیح داد: ۷۰ بازی مستقل در جشنواره امسال حضور دارند که این مهم اتفاق قابل توجهی است.

به گفته مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، ۲۰ تیم دانشجویی در ایام برگزاری سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای مسابقه بازی نامه نویسی در چهار روز اجرا خواهند کرد.

مینایی با تاکید بر اینکه ۲۱۹ اثر به سومین جشنواره بازی های رایانه ای ارسال شد توضیح داد: حضور ۳۲ اثر بزرگ به این رویداد اتفاق قابل توجهی است.

وی ادامه داد: ما در بخش نگاه ویژه جشنواره امسال توجه خاصی به خانواده و معماری ایرانی در تولیدات داریم و امیدواریم تولید کنندگان نیز به این مهم توجه کنند.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای همچنین از رونمایی بازی بیداری و حج در سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای خبر داد.

به گفته مینایی حضور موسسات و تیم های بازیسازی در نمایشگاه سوم با رشد ۵۰ درصدی روبرو بوده و امسال بیش از ۱۵۰ شرکت و موسسه و نهاد در نمایشگاه سوم گیم تهران حضور دارند.

سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای در بخش های تولیدات، بازیسازان مستقل، خانواده، آموزش و کارگاه های آموزشی، فناوری، بازی و سرگرمی و مسابقات برگزار می شود.

این رویداد فرهنگی که از ۲۲ مردادماه آغاز به کار کرده تا ۲۶ این ماه در مصلای امام خمینی (ره) دایر خواهد بود.

صادق خزاعی

20 سالمه..در مشهد زندگی میکنم و از 7 سالگی گیمر شدم.از 12 سالگی هم فعالیت خودمو توی نویسندگی وبسایت های گیم شروع کردم و در حال حاضر معاون سایت میهن گیم هستم. امیدوارم مطالبی که در سایت قرار میدم، مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.برای تماس با من میتونید از این نشانی استفاده کنید : sadegh@mihangame.com

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *