تاخیر نسبت به سال ۲۰۱۵:زمان نمایشگاه Gamescom 2016 مشخص شد

با اینکه هنوز Gamescom 2015 شروع به کار خود نکرده است اما اطلاعات زمان بندی نمایشگاه Gamescom2016 نیز مشخض شده است.در ادامه با میهن گیم همراه باشید.

با توجه به اینکه نمایشگاه Gamescom که هفته آینده برگزار خواهد شد شاید کمی عجیب به نظر برسد که زمان بندی سال آینده این نمایشگاه نیز مشخص شده باشد اما امروز برگزارکننده این نمایشگاه این خبر را اعلام کرد که سال بعد یعنی Gamescom2016 از هفدهم تا بیست و یکم ماه August برگزار خواهد شد.با توجه به تاریخ اعلام شده این موضوع مشخص میشود که این نمایشگاه با تاخیری چند روزه نسبت به Gamescom امسال برگزار خواهد شد که این به معنی فاصله بیشتر میان Gamescom2016 و E3 سال آینده میباشد که برای بازی سازان و شرکت های مشهور همچون Sony که به اجبار یکی را انتخاب میکردند این یک خبر خوش حال کننده میباشد.

طبق رسم هر ساله Gamescom در کلن آلمان برگزار خواهد شد.اما صحبت کردن از موفقیت این نمایشگاه با توجه به این که Gamescom امسال هنوز بگزار نشده کاری غیرمنطقی میباشد اما Gamescom2016 با توجه به سورپرایز های شرکت نینتندو میتواند یک نمایشگاه هیجان انگیزی باشد.

نظر شما درباره فاصله ایجاد شده بین دو نمایشگاه Gamescom2016 و E3 چیست؟نظر شما دربازه زمان بندی این نمایشگاه چه میباشد؟نظر خود را با ما در میان بگذارید.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *