سالهای خیانت | معرفی بازی ایرانی”سالهای سیاه”

همانطور که میدانید شرکت رسانا شکوه کویر از تعداد زیادی کارمند بهره میبرد به همین دلیل این شرکت برای تابستان امسال برنامه هایی دارد تا بازی های مختلفی را برای گیمرهای ایرانی منتشر کند. یکی از این بازی های در دست ساخت سالهای سیاه نام دارد که سعی داریم تا در این اینجا به معرفی آن بپردازیم.

 

 

به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این بازی دارای بیش از ۵ ساعت گیم پلی، دو شخصیت  قابل بازی، داستانی عمیق، مستند و چندوجهی با انتخاب های خودکاربران، بیش از ۴۰ کاراکتر اصلی و فرعی با ۳ هزار سطر دیالوگ، محیط اپن ورد و هوش مصنوعی بسیار قوی در سطح عناوین AAA (رانندگی آزادانه در محیط شهر لندن و طهران ۱۳۳۲)، محیط سازی نوستالژیک و وسیع در ایران و انگلستان (لندن و طهران)،محیط سازی بیش از ۲۰ محیط داخلی با رعایت کانسپت های تاریخی از زندان، کانون افسران بازنشسته، امنیه طهران، عکاسی، لباس فروشی، دفتر روزنامه  شورش و …، است. همچنین روایت سینمایی قوی و مستند در قالب ۱۵ میان پرده، بیش از ۲۰ دقیقه موسیقی ساخته شده حرفه ای، سینماتیک های اینتراکیتو و کلید زنی های کارگردانی شده، ماموریت اضافی بر اساس اسناد تاریخی، این بازی روایتی است مستند و پر فراز و نشیب در طهران و لندن برای رازگشایی کودتای سیاه در سالهای سیاه است.


 این عنوان به تهیه کنندگی  مرتضی دستخوار و کارگردانی آقای عماد رحمانی در شرکت رسانا شکوه کویر با موضوع خیانت های درباریان،دخالت های بیگانگان،قصه تلخ شعبان بی مخ ها و زاهدی ها در مراحل پایانی ساخت خود بسر میبرد و مانند دیگر عناوین این شرکت توسط شرکت مدرن منتشر خواهد شد و این نکته را نیز نباید فراموش کنیم که این عنوان حاصل زحمات سه سال از کارمندان این شرکت است.

 

 

سورنا رضایی

زمین کتابی ست و ما هریک کلمه ای از آن،که در کنار یکدیگر داستان زمینیان را رقم میزنیم.............

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. احمد سعیدی گفت:

    البته این تصاویر خیلی وقت پییش منتشر شدند.اصلا کیفیت نهایی بازی این نیست.
    ممنون اقای رضایی بابت اخبار ایرانی

  2. نیکان هنرور گفت:

    کیفیتش زیاد چنگی به دل نمی زنه ولی در حد خودش خوبه و تبریک میگم !
    تشکر بابت خبر جواد سورنا جان !

  3. MiLaD SparDa گفت:

    مهم کیفیت بازی نیس
    ساخت ایرانه بهرحال هنوز آنچنان پیشرفتی نداشته ایران که بخواد با بازیسازهای غول جهان رقابت کنه
    امیدوارم داستان و گیم پلی خوب باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *