سایر کرکتر های Mortal Kombat X معرفی شدند | برای اولین بار بین عناوین Mortal Kombat

زمانی که شما از بازی مبارزه ای صحبت می کنید ، یکی از عناصر مطرح، بازیگران آن بازی هستند. همه می خواهند بدانند که چگونه یک بازی شخصیت های فراوانی دارد ، آنهایی که از قسمت های قبلی به سری Mortal Kombat روی آورده اند و الان با شخصیت جدید و امکانات دوچندان همراه هستند. مدیر خلاق Mortal Kombat آقای Ed Boon در مصاحبه ای که طی آخرین قسمت از پادکست Larry “Major Nelson” Hryb گفته است کسانی که عاشق کرکتر های جدید و تازه هستند، درمورد کار آینده ی استودیوی Netherrealm Studios هیچ نگرانی ای نداشته باشند.

Boon توضیح داد که تیم توسعه می خواهد با تهاجمی با بازیگران همراه باشد، و آنها فکر می کنند ( در حالی که این فکر به ۲۰ سال پیش بازمیگردد ) که در این بازی بیشتر از هر سری دیگر قرار است شخصیت افزوده شود، از جمله اولین کرکتر ( معرفی خواهد شد )

آنها همچنین فکر می کنند که به طور کامل آن استودیو چند ویژگی دارد که از آنها پرده برداری نشده است :

" ما دارای ویژگی های بیشتری هستیم ( کم ) – چون می خواهیم اطلاعات بیشتری منتشر شوند ، برخی … این واقعاً دشوار است گفتنش و من از آن صحبتی نمی کنم.

در اولین Mortal Kombat شاهد بازی ۷ بازیکن قابل بازی بودیم ، به علاوه ۳ تا که قابل بازی نبودند ( Shang Tsung, Goro و Reptile ) مشخص نیست منظور Boon قابل اجرا بودن است یا خیر !؟ بنابراین ما می توانیم انتظار بیش از ۷ یا ۱۰ کرکتر جدید را در Mortal Kombat X داشته باشیم. هر مورد ، قطعاً دو عنصر محکم برای ورود، به عنوان عضوی جدید به جمع بازیگران و مبارزه کردن است.

نظر شما در این رابطه چیست ؟!

نیکان هنرور

سلام، نیکان هنرور هستم 15 ساله از شهر شیراز . مفتخرم که در اینجا فعالیت می کنم و اخبار روز را در اختیارتان قرار می دهم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *