سری بازی Grand Theft Auto بیش از ۲۲۰ میلیون نسخه فروش داشته است

سری بازی Grand Theft Auto که پدر سبک جهان آزاد محسوب می شود دوباره تمام رقیبانش را شکست داد زیرا تاکنون توانسته فروش خیره کننده ای داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با میهن گیم همراه باشید.

سری بازی Grand Theft Auto تاکنون بیش از ۲۲۰ میلیون نسخه فروخته است، طبق فرمی که به تازگی در سایت Take-Two گذاشته شده. اینطور که از این فرم پیداست عنوان Red Dead Redemption  نیز حسابی گل کاشته است و به گل سر سبد این کمپانی تبدیل شده است. جالب است بدانید که ۵۴ میلیون نسخه این مقدار فروش به عنوان GTA 5 بر می گردد.

take_two_slide

در فوریه کمپانی Take-Two اعلام کرد که عنوان GTA 5 بیش از ۵۲ میلیون نسخه فروخته بنابراین همانطور که خودتان هم حدس زده اید در طول ۳ ماه قبل حدود ۲ میلیون نسخه دیگر نیز فروخته شده است. جالب است بدانید که در سه روز اول عرضه این عنوان در سال ۲۰۱۳، خرده فروشان سراسر جهان حدود ۱ میلیارد فروش داشته اند.

GTA 5 در ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۳ برای پلی استیشن ۳ و ایکس باکس وان منتشر شد و سپس در ۱۸ نوامبر سال ۲۰۱۴ راهی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان شد و بالاخره بعد از درخواست های متعددی که شد سر انجام کمپانی Rockstar این عنوان را در ۱۴ آوریل ۲۰۱۵ برای رایانه شخصی به انتشار رساند.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *