سری بازی Titanfall همیشه در انحصار شرکت مایکروسافت باقی خواهد ماند !

 

 

به تازگی آقای Vince Zampelly ، بنیان گذار شرکت Respawn Entertainment بار دیگر بر سر مذاکره با شرکت مایکروسافت نشست و درمورد آینده عنوان تایتان فال و همچنین درمورد اینکه آیا این بازی همیشه در انحصار مایکروسافت باقی خواهد ماند یا خیر، صحبت کردند. بعد از این مذاکرات، وی در مصاحبه ای اینگونه توضیح دادند : زمانی که این استودیو شروع به کار کرد، کنسول های نسل بعدی حتی برروی تصاویر هم نیامده بودند و در آن زمان همکاری و ساخت عناوین انحصاری برای شرکت مایکروسافت، واقعا یک امتیاز خوب بود ! روز ها گذشتند و زمانی برای شروع کار عنوان Titanfall فرا رسید و در همین حال کنسول های نسل هشتمی نیز فرا رسیدند ! 

 

توسعه دهندگان Respawn ابتدا درمورد کنسول شرکت مایکروسافت بحث کردند، چرا که رابطه آنها با شرکت مایکروسافت بسیار نزدیک و خوب بود، بنابراین بعد از بحث ها و اظهار نظر ها، تایتان فال به انحصاری شرکت مایکروسافت تبدیل شد! علاوه بر این، شرکت Respawn ایده ی ساخت باندل XBOX ONE با طرح Titanfall را در میان بحث ها وارد کرد، که این واقعا یک حمایت عالی برای مایکروسافت بود.

 

باندل عنوان Titanfall در کمتر از یک روز، فروش بسیار عظیمی را سپری کرد !!! | www.MihanGame.com

 

زمانی که درمورد آینده این فرانچ درمورد آقای وینس سوال شد، وی در پاسخ گفتند که همه چیز به میزان موفقیت این بازی بستگی دارد، گرچه ایشون در ادامه اضافه کردند که آنها علاقه بسیار زیادی برای انتشار Titanfall 2 به طور انحصاری برای شرکت مایکروسافت دارند ! ایشون در این باره فرموندند : ((من به خوبی می توانم یک همکاری دراز مدت را مشاهده کنم! حتی اگر منتقد ها هم نقد های بدی از این بازی بکنند اما گیمر ها واقعا این بازی را دوست داشته باشند، من هرگز ناراحت نمی شوم. البته ممکن است!!! ))

 

همچنین لازم به ذکر است که عنوان Titanfall در ۱۱ مارچ برای پلتفرم های PC و XBOX ONE منتشر خواهد شد و نسخه XBOX 360 در ۲۵ مارچ عرضه می شود. نظر شما چیست؟! ما را با نظرات خود همراهی کنید.

————————————————————————————————

 

Matin Mafia

خبرنگار سابق وبسایت میهن گیم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. مهدی مجد گفت:

    برام اهمیت نداره ! تا وقتی the order 1886 هست نیازی به این عنوان نیستش

  2. دانیال نوائیان گفت:

    امیدوارم واقعا حقیقت داشته داشته باشه ! ممنونم متین جان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *