سلاح R8 جذابیت بازی Counter Strike: GO را از بین برده است

بدون شک یکی از بهترین بازی های انلاین و شبکه ای در تاریخ گیم سری بازی Counter Strike میباشد که بازی کردن، و حتی شرط بستن سر ان در گیم نت ها و گروه های مختلف رایج است!

جدید ترین و پرطرفدار ترین نسخه آن یعنی بازی Counter Strike: GO در سال ۲۰۱۲ منتشر شد که با کسب متای ۸۳ توانست به عنوان یک بازی انلاین نظر تمامی گیمران و منتقدان را به خود جلب نماید. سازنده این بازی یعنی Valve هر چند وقت یکبار بروز رسانی جدید برای این بازی منتشر میکند که بازی همیشه بروز باشد و در اکثر مواقع سرور های این بازی شلوغ است که دلیل ان محبوبیت بیش از حد این بازی در صنعت گیم است. حال در اخرین بروز رسانی که این شرکت برای Counter Strike: Global Offensive منتشر کرده است، سلاح جدیدی با نام R8 Revolver به بازی اضافه شده که گویا مشکلاتی را بوجود اورده است!

یکی از این مشکلات این سلاح قدرتمند بودن بیش از حد ان است! سلاح R8 Revolver میتواند با شلیک کردن توسط پلیر، حریف را بدون مشکلی از پای در اورد که همین مطلب باعث از بین بردن جذابیت بازی و کوتاه شدن مسابقات ان شود. به طوری که حتی یک گیمر تازه وارد میتواند به راحتی در یک بازی انلاین حریف حرفه ای خود را بدون مشکلی هد شات، یا از بین ببرد.

حال در همین راستا Valve خبری جدید به انتشار رسانده است و از بازیبازان و طرفداران CS:GO عذر خواهی کرده است. این کمپانی همچنین به گیمران قول داده است که در اپدیت بعدی که بزودی برای بازی منتشر میشود، مشکل سلاح R8 Revolver را حل کند و از قدرت ان و سرعت شلیک گوله ان بکاهد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. دانیال نوائیان گفت:

    اینم در حد خودش مشکلیه که سلاح بیش از حد قوی باشه … :D ممنون بابت خبر :yes:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *