سونی تاریخ کنفرانس مطبوعاتی خود را در CES 2016 مشخص کرد

شرکت سونی به تازگی اعلام کرد که کنفرانس مطبوعاتی خود را در روز ۵ ژانویه و در ساعت ۵ بعد از ظهر به وقت محلی در CES 2016 بر گزار خواهد کرد. این کمپانی همچنین یک تیزر را نیز منتشر کرد که شامل تعدادی از محبوب ترین تکنولوژی های این شرکت از دسته های مختلف می باشد که گوشی های هوشمند, هدست های واقعیت مجازی و تلویزیون ها را شامل می شود.

در حالی که تا کنون هیچگونه اطلاعاتی از گوشی های در حال ساخت سونی لو نرفته است, اما تیزر منتشر شده به ما نشان می دهد که قرار است تعدادی گوشی جدید و همچنین تعدادی تلویزیون, هدفون و دوربین های دیجیتالی جدید در آنجا معرفی شود.

 


در CES پارسال, شاهد این بودیم که سونی Smartwatch 3 و موزیک پلیر NW-ZX2 را به طور غیر منتظره معرفی کرد. خیلی وقت پیش نبود که که کمپانی سونی برنامه های خود را برای معرفی یک Smartwatch جدید اعلام کرد, در حالی که اخیرا به صورت انحصاری در ژاپن منتشر شده است. این امکان وجود دارد که خبری مبتنی بر انتشار این Smartwatch در سر تا سر جهان در CES امسال اعلام شود.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. Mahyar گفت:

    خوبه منتظریم…
    ممنون بابت خبر :yes:

  2. سونی حتما باید یه جوری صنعت گوشی سازیش رو نجات بده چون خیلی داره افت میکنه
    امیدوارم این روند ساخت سریهای مختلف رو که هر دو سه ماه یه پرچمدار میده بیرون قطع کنه :yes:

  3. دانیال نوائیان گفت:

    سونی داره خیلی خوب پیش میره ولی من هیچوقت نتونستم با اسمارتفون های این کمپانی ارتباط بر قرار کنم !!! ممنون بابت اطلاعات :yes:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *