سیستم مورد نیاز برای تست نسخه آلفای عنوان Star Wars Battlefront مشخص شد

حتما خیلی از شما طرفداران سری جنگ ستارگان منتظر تست نسخه آلفای عنوان Star Wars Battlefront هستید.اما به تازگی شرکت Electronic Arts برنامه های خود را برای آغاز نسخه آلفای این عنوان بر روی PC آغاز کرد و یک ایمیل حاوی سیستم مورد نیاز آلفای این عنوان را برای یک کاربر ارسال نمود.

همانطور که می بینید شما برای تست آلفای این عنوان نیاز به یک سیستم قدرتمند دارید.البته آقای Mathew Everett مدیر انجمن این عنوان در این رابطه گفت که این مشخصات تنها مربوط به نسخه آلفای این عنوان می باشد و مشخصات نسخه نهایی اینگونه نخواهد بود:

من می خواهم این مسئله را برای کسانی که از حداقل سیستم مورد نیاز Star Wars Battlefront متعجب هستند روشن کنم.این مشخصات تنها مربوط به نسخه آلفا می باشند و نباید با نسخه نهایی اشتباه گرفته شوند.

حال اگر شما دعوت نامه مربوط به آلفای این عنوان را دریافت کرده اید و می خواهید در آن شرکت کنید, به یک سیستم همانند آن چه که اعلام شده است نیاز مند هستید.

Everett در ادامه گفت که نقشه ای با نام Death Star در این عنوان وجود نخواهد داشت:

ما نقشه Death Star را در این عنوان طراحی نکرده ایم اما شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر برای سایر نقشه هایی که در این عنوان وجود خواهند داشت صبر کنید.

 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *