شایعه:آیا فیلم عنوان GTA V در دست ساخت است؟

Untitled-1

فیلم بزرگ عنوان Grand Theft Auto ساخته شده توسط استودیوی Rockstar به زودی در دست ساخت قرار خواهد گرفت.به تازگی برخی از طرفداران سرسخت این عنوان تریلری از صحنه به صحنه این عنوان به ما نشان دادند که چگونه می تواند عنوان Grand Theft Auto در زندگی واقعی نیز قابل مشاهده باشد!

گروهی از فیلمسازان اسپانیایی از استودیو Zapruder Pictures تریلری از فیلم با مقایسه صحنه به صحنه این عنوان را منتشر کرده اند که در ادامه می توانید ای ویدئو را مشاهده کنید.

 

دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p و با حجم ۲۶ مگابایت

دانلود ویدئو با کیفیت ۳۶۰p و با حجم ۷ مگابایت

 

این ویدئو به طور دقیق از روی تریلر عنوان GTA V نمونه برداری شده است.در این تریلر شما شاهد لباس های شخصیت های موجود در فیلم با نمونه به کار گرفته در تریلر عنوان GTA V را شاهد می باشید!همجنین زاویه دوربین مشابه و موارد بیشتری را نیز می توانید مشاده کنید!لبته در برخی از صحنه های این ویدئو از تکنولوژی رندر تصاویر به صورت CG نیز مشاهده می شود که در صحنه هایی مانند تصادف ماشین ها و همچنین در صحنه هلیکوپتر از آن استفاده شده است!

باید منتظر ماند و دید که آیا فیلم عنوان GTA V موفق خواهد شد؟!یا به سرنوشت مشابه فیلم های دیگر که از روی بازی ساخته شده بودند دچار خواهد شد؟

عنوان GTA V در سپتامبر سال ۲۰۱۳ برای کنسول های PS3 و XBox360 منتشر شد که توانست با فروش ۱ میلیارد دلاری در عرض ۷۲ ساعت دست یابد.همچنین این عنوان در E3 2014 برای کنسول های نسل هشتمی و PC نیز از سوی شرکت Rockstar تایید شد که قرار است در پاییز امسال برای این پلتفرم ها منتشر شود.

نظرات خود را در رابطه با این عنوان با  ما در میان بگذارید.

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. ارین گفت:

    به نظر من خیلی جالب بود

    ممنون از شما

    با حداقل امکانات چه کلیپ زیبایی ساخته بودند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *