شایعه: آمازون فرانسه تاریخ انتشار بازی DOOM را اعلام کرد

امروز دو شایعه مهم در مورد دو بازی مهم و در راستای تاریخ انتشار انان منتشر شد که طرفداران و گیمران پیگیر این شایعات نیز هستند. اولین خبر شایعه در مورد تاریخ انتشار Mafia 3 بود که امروز خبر ان بر روی سایت نیز به انتشار رسید. اما در این مطلب با شایعه تاریخ انتشار عنوان محبوب DOOM با شما همراه هستیم، پس شما هم با MihanGame.com همراه باشید!

امروز آمازون فرانسه دست به انتشار مطلب پیش فروش بازی DOOM کرده است و تاریخ انتشار این بازی را هم نیز اعلام کرده است. آمازون نیز تاریخ انتشار این بازی پرطرفدار را ۳۰ June یعنی تقریبا ۵ ماه دیگر اعلام کرده است. در حالی که این خبر فقط یک شایعه است اما میتوان تا حدودی بر روی ان حساب کرد. چرا که سال گذشته آمازون تاریخ انتشار غیر رسمی Forza 6 را نیز خبر داد و تاریخ رسمی ان با غیر رسمی نیز مطابقت داشت. اما باز هم بتسدا هنوز هیچ واکنشی نسبت به این خبر نداده است، پس باید هنوز هم صبر کرد و منتظر اطلاعات بیشتری بود! تصویر زیر گویای همه چیز است:

DOOM

تاریخ انتشار غیر رسمی DOOM

همچنین قبل از انتشار این خبر تصاویری جدید از این بازی از سوی بتسدا منتشر شد که واقعا دیدنی است! برای مشاهده انان کلیک کنید .بازی مشهور و مورد انتظار DOOM برای PC/PS4/Xbox One نیز منتشر میشود.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *