شایعه: آیا نسخه ی PC عنوان GTA V لغو شده است؟

بعد از مدت ها انتظار برای تایید نسخه ی PC عنوان محبوب GTA V، حال یکی از کارمندان شرکت Rockstar یعنی توسعه دهنده و ناشر بازی، اذعان داشته که امکان لغو شدن ساخت GTA به روی PC به همین زودی ها وجود دارد.
این شخص می گوید مدت ها به عنوان مدیر بازاریابی در Rockstar North کار می کرده و اخیرا نیز پس از تاریخ لانچ عنوان GTA V تصمیم به داشتن شرکت بازاریابی خود گرفته که حاصل آن شرکت بازاریابی “Rantic“ بوده است.
اخیرا در وب سایت رسمی Rantic، وی طی یک بیانیه ی رسمی، از احتمال لغو شدن نسخه ی PC عنوانGrand Theft Auto V اظهار نگرانی کرده و گفته که این موضوع طبق شواهد دور از انتظار نیست.
روز پنج شنبه نشریه ی foxweekly با یکی از بازاریاب های شرکت Rantic گفتگویی داشته و صحبت هایی با وی در رابطه با آینده ی عنوان استودیوی Rockstar North یعنی GTA 5 انجام داده است.
آقای John Hoffberger رئیس Rantic اظهار داشت که ورژن PC عنوان GTA 5 می تواند به زودی لغو شد و علت این موضوع را نیز مشکلات بزرگ پیش روی شرکت ناشر بازی دانست. وی گفت:

 

"تاریخ انتشار بازی به روی کنسول های نسل هشتمی دیگر تغییر نخواهد کرد و مطمئن است اما تاریخ لانچ نسخه ی PC حتی برای کارمندان Rockstar نیز دقیقا مشخص نیست و با نگرانی هایی همراه می باشد."
" Rockstar هرگز نمی خواست که نسخه ی PC عنوان GTA V را وارد مرحله توسعه بکند، اما واقعیت این است که به دلیل تقاضای بالای گیمرها، مجبور به انجام این کار شد."

آیا GTA V برای PC کنسل شده است؟
نگرانی ها در مورد آینده ی این عنوان بیشتر شده و حتی طبق اظهارات Rockstar به نظر می رسد که در نهایت این عنوان تا سال ۲۰۱۵ تاخیر بخورد.
آپدیت: وب سایت Rantic امروز از کار افتاد. به نظر می رسد که تعدادی از طرفداران عصبانی GTA این اقدام را در قبال اظهارات غیر رسمی این شرکت انجام داده اند.

 

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. مرتضی عبدی گفت:

    اگه اینطور که میگن باشه میرم در استودیوی راکستار رو به گل و خاک میگیرم.

  2. مهرداد کرمی گفت:

    جرئت داره کنسل کنه من یکی راک استار رو به اتیش میکشم!کاملا ارزششو داره!

  3. میثم گفت:

    جرئت داری برو این کارو بکن, عمرا اگه بتونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *