شایعه: بازی Journey به پلتفرم PC می‌آید

بر طبق آخرین اخبار بدست آمده از منابع یکسری اطلاعات از دیتاسنتر استیم به بیرون درز کرده که اگر درست باشد PC گیمر ها باید منتظر چند پورت بسیار زیبا از کنسول ها باشند. و از وقتی که PC گیمر ها منتظر مایکروسافت هستند تا انحصاری های خود را برای PC منتشر کند; سونی نیز احتمالا دست به کار شده و بعضی از انحصاری های خود را برای PC عرضه می کند.

اگر بخواهیم رو راست باشیم این خبر بسیار شوک دهنده نیست زیرا Street Fighter V فقط برای PC و PS4 خواهد آمد و Final Fantasy Vii Remake نیز اول برای PS4 می آید. ( که حدس ما این است که مدتی بعد نیز برای PC منتشر می شود). بر اساس لیک شدن این اطلاعات, بازی های Everybody’s Gone to the Rapture, Final Fantasy X/X-2 HD Remaster, Journey Steins: Gate  به استیم و پلتفرم PC می آیند.

کل لیست به بیرون درز پیدا کرده ی دیتابیس استیم در این لینک قابل مشاهده است

( توجه این لیست بسیار بلند است و باید برای لود آن صبر کنید)

اگر بازی Final Fantasy X/X-2 HD Remaster برای PC عرضه شود قاعدتا  هر دو بازیFinal Fantasy VII Remake  و Final Fantasy XV نیز بالاخره برای PC خواهند آمد. البته یکی از بزرگترین سوپرایز ها برای ما عرضه دو بازی Journey و Everybody's Gone to the Rapture است. که هر دو از بازی های انحصاری سونی هستند و از آنجایی که دو بازی موفق نیز هستند این خوشحال کننده است که روزی شاید این دو بازی برای PC نیز عرضه شوند. هر چه باشد این خبر نوعی شایعه است ولی اگر واقعیت داشته باشد ممکن است شاهد عرضه دیگر انحصاری های سونی نیز برای PC باشیم.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا این حرکت سونی معقولانه است؟

 

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. من خودم شخصا منتظر تجربه عنوان Journey هستم و خوشحال می شم که این تجربه بزرگ روی PC باشه! ممنون بابت خبر شایان جان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *