شایعه : وضعیت قرمز برای Crytek ، احتمال ورشکستگی وجود دارد؟

homefront_the_revolution

شایعات مرتبط با بحران مالی اخیر که ظاهرا گریبان گیر Crytek شده، ادامه دارند و کارمندان بیشتری در خصوص دریافت نکردن حقوق عقب افتاده‌ی خود اظهارات جدیدی را بیان کرده‌اند.

با تکیه بر منابع محکم پشت این خبر به خصوص کوتاکو، می‌توان گفت که پس از چندین اعلامیه‌ی پی در پی این موضوع به یقین تبدیل شده که وضعیت مالی Crytek در بحران شدیدی قرار دارد و به همین خاطر روند ساخت Homefront: Revolution با مشکل مواجه شده است.

این خبر وقتی شکل منسجم و جدی‌تری را به خود گرفت که مشخص شد چندین کارمند از شعبه‌ی بریتانیای این استودیو طی حرکتی ناگهانی از پروسه‌ی ساخت نسخه‌ی جدید Homefront کنار کشیده‌اند. طبق نظریه‌ی کوتاکو اعضای این استودیو تمام مبلغ بدهکاریشان را دریافت نکرده و پس از ارائه شکایت‌نامه رسمی دست از کار کشیده و به خانه‌هایشان رفته‌اند!

این بحران مالی ظاهرا پس از ساخت Ryse: Son of Rome گریبان گیر این شرکت شده و دلیل آن هم خوب فروش نرفتن بازی بوده تا جایی که مایکروسافت برای خرید امتیاز ساخت بازی به «جوات یرلی» بنیان‌گذار کرایتک پیشنهاد داده و یرلی با رد این پیشنهاد در رابطه‌ی میان دو شرکت اختلال ایجاد کرده است.

آیا این احتمال وجود دارد که Crytek نیز به سرنوشت مشابه THQ دچار شود؟

شما ممکن است این را هم بپسندید

۴ پاسخ‌ها

  1. مهدی مجد گفت:

    واقعا عجیبه که کرایتک با اون عظمت ورشکست بشه!

  2. MiLaD SparDa گفت:

    نه آقا خدا نکنه زبونتو گاز بگیر شرکت به این خوبی خدانکنه ورشکست شه

  3. مرتضی عبدی گفت:

    ایشاا… که درست میشه.

  4. خیلی حیفه اگه واقعیت داشته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *