شایعه: کاهش ضخامت MacBook Air در سال ۲۰۱۶

با عرضه‌ی مک‌بوک‌های ۱۲ اینچی Apple در اوایل امسال، بیشتر کاربران اظهار نظر می‌کردند که سری MacBook Air با وجود این سری ۱۲ اینچی، بازنشسته و از رده خارج می‌شود اما به گزارش پایگاه Economic Daily News، سری جدیدی از MacBook Air در راه است. با توجه به گزارش منتشر شده، سری جدید نازک‌تر و در اندازه‌های ۱۳ اینچی و ۱۵ اینچی به بازار عرضه می‌شوند. آیا این بدین معنی است که دیگر شاهد مدل ۱۱ اینچی نخواهیم بود؟ برطبق این خبر، ما شاهد طراحی دوباره قسمتهای داخلی لپ تاپ خواهیم بود.

در رابطه با داشتن یا نداشتن صفحه نمایش Retina هنوز خرفی به میان نیامده است. MacBook Air جدید در سه ماهه ی سوم سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود و براین اساس باید منتظر معرفی آن در یکی از ماه‌های جولای،اوت یا سپتامبر باشیم. البته ممکن است این لپ ‌تاپ جدید در کنفرانس جهانی WDC که در ژوئن برگزار می‌شود، آماده‌انتشار شود. با این حساب در پاییز سال آینده کمپانی Apple سه مدل مختلف از لپ تاپ‌های خود شامل MacBook Air، MacBook و MacBook Pro را در بازار خواهد دید. اندازه‌ی این مدل‌ها از ۱۲ اینچ تا ۱۵ اینچ می‌باشد.

مطمئنا سری Air، به مدل مناسب بودجه‌ی متوسط تبدیل خواهد شد. اگر صفحه نمایش Retina را بی خیال شوید و قیمت را پایین نگه دارید، شما یک لپ تاپ خوش‌قیمت، خوش قیافه و با کیفیت مناسب خواهید داشت که این درخواست بیشتر مردم است. نظر شما درباره‌ی سری جدید مک‌بوک‌های Air چیست؟

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. Mahyar گفت:

    به نظر من لپ تاپ های Apple کلا بهترین لپ تاپ های دنیا هستند و کار کردن باهاشون اونم روی سیستم عامل مک فوق العادس! امید وارم شایعه نباشه، کاهش زخامت خیلی به زیبایی اون اضافه میکنه و حس خاص بودن رو القا میکنه.
    در ضمن ممنون بابت خبر :-)

  2. مهران تهرانی گفت:

    این اپل لامصب بدجور رو ضخامت کار میکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *