شخصیت های بیشتری برای Mortal Kombat X در راه است

به نظر می رسد که محتوای اضافی دیگری از شخصیت ها برای بازی Mortal Kombat X در راه است. برای اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

شخصیت Tremor به زودی به بازی Mortal Kombat X خواهد پیوست و از گفته های شرکت NetherRealm به نظر می رسد که شخصیت های بیشتری برای این بازی در راه باشند.

شرکت NetherRealm -سازنده بازی-  دیروز میزبان یک پخش زنده درباره سه نوع شخصیت Tremor و آینده بازی بود. در پایان این پخش زنده، این شرکت شخصیت Tremor را “پایان Kombat Pack 1” صدا زد. از این گفته به نظر می رسد که Kombat Pack دیگری در آینده برای بازی Mortal Kombat X منتشر شود و شخصیت های بیشتری را به این بازی بیفزاید.

در ماه آوریل، Ed Boon -سازنده بازی- در توییتر اعلام کرد که بخش داستانی دیگری برای بازی در راه خواهد بود و به نظر می رسد که شرکت Warner Bros بخواهد یک Season Pass دیگر از بازی را به همراه یک مجموعه داستانی جدید به فروش برساند.

بازی Mortal Kombat X توسط استودیو NetherRealm Studios ساخته شده و در سبک مبارزه ای قرار دارد. این عنوان چند ماه قبل برای کنسول های نسل هشتم و PC منتشر گردید. نسخه کنسول های نسل هفتمی و PC توسط استودیو High Voltage Software ساخته شدند و نسخه های نسل هفتمی در سوم ژوئن(مصادف با ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ) منتشر خواهند شد. شرکت Warner Bros انتشار این بازی را بر عهده دارد.

Hazhir

دنیای اینترنت را چند سال پیش شناختم، به آن علاقه مند شدم و تا به حال در چندین وب سایت گیم فعالیت کرده ام. از بازی های ویدیویی لذت می برم و به تکنولوژی روز علاقمندم و خبرنگاری در زمینه گیم و ترجمه مطالب انگلیسی را دوست دارم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *