شروع پیش فروش عنوان GTA V برای سایر پلتفرم ها | تایید رسمی به زودی؟!

 

مطمئنن همگی شما نام شاهکار صنعت گیم، عنوانی که همیشه با قدرت و موفقیت بسیار بالا ظهور کرده است، یعنی Grand Theft Auto را به خوبی می شناسید! و قطعا خیلی از شما پرسش تکان دهنده ای در ذهن خود دارید که چرا Grand Theft Auto V برای PC و کنسول های نسل بعد تایید نشد؟! شایعات زیادی در پیرامون این موضوع منتشر شده است اما هنوز شرکت راکستار در سکوت ایستاده است… اما مطمئن باشید که شرکت راکستار به این درخواست ها و  طرفداری ها پشت نخواهد کرد، چرا که هیچ شرکتی دوست ندارد مشتری های خود را از دست دهد !

 

حال ما قصد داریم به بررسی یکی از شایعات دیگر پیرامون این موضوع می پردازیم. به تازگی یک خرده فروش پرتغالی شروع به پیش فروش نسخه PS4 بازی GTA V کرده و در همین راستا، علاوه بر این خرده فروش، سایت معتبر SuperGamer که متعلق به جمهوری چک است، پیش فروش نسخه PC و XBOX ONE این بازی را آغاز کرده است!!! لازم به اطلاع رسانی است که خرده فروش پرتغالی، تاریخ انتشار نسخه PS4 را اعلام نکرده است اما سایت SuperGamer تاریخ انتشار نسخه PC و XONE را روز ۱۳ ژوئن معرفی کرده است…. اگر به یاد داشته باشید سال گذشته سایت آمازون تاریخ انتشار نسخه PC را ماه ژوئن اعلام کرده بود بنابراین شاید بتوان کمی این شایعه را محکم تر خواند ! اما همچنان هیچ چیز مشخص نیست و باید تا تایید رسمی صبر کنیم. نظر شما چیست؟! ما را با نظرات خود همراهی کنید.

————————————————————————————————————————————-

Matin Mafia

خبرنگار سابق وبسایت میهن گیم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۴ پاسخ‌ها

  1. only sony گفت:

    به نظر من که اصلا نمیاد برای pc
    ممنون

  2. متین نصیری گفت:

    هنوز هیچ چیز معلوم نیست. من خودم یه زمانی خیلی منتظر نسخه PC بودم ولی آخری صبرم تموم شد رفتم XBOX 360 گرفتم تا بتونم تجربش کنم!!! اما درکل امیدوارم برای PC و کنسول های نسل بعدی منتشر بشه، تا ما بتونیم گرافیک برتری رو توی بازی ببینیم…

  3. ABS92 گفت:

    ماهم همچنان منتظریم.

  4. BABAK gta v گفت:

    منم که یک عاشق دل شکستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *