در آینده عناوین انحصاری بیشتری از Xbox One برای PC معرفی خواهد شد

در E3 امسال شرکت مایکروسافت عناوینی مانند Gears of War Ultimate Edition و Killer Instinct را برای ویندوز ۱۰ معرفی کرد و باعث خوشحالی بسیاری از PC گیمر های سراسر جهان شد.اما بسیاری از گیمر ها هنوز متوجه نیت مایکروسافت نشده اند و خواستار عناوین بیشتری از Xbox One برای PC هستند.

اما به تازگی Kudo Tsunoda از شرکت مایکروسافت اعلام کرد که طی ماه های آینده عناوین بیشتری از Xbox One برای PC معرفی خواهند شد. وقتی مجله MaximumPCMag در مورد عناوین Rise of the Tomb Rider و Halo برای PC سوال کرد Kudo Tsunoda در جواب گفت:

شما می دانید که امروز ما نمی توانیم اطلاعاتی راجع به آن موضوع و عناوینی که قرار است معرفی شود به شما بدهیم اما برای اطمینان می توانم بگویم که عناوین بیشتری برای این پلتفرم معرفی خواهند شد که بسیاری از آن ها در حال حرکت به سوی Gamescom هستند.

تا الان سه تا از عناوین انحصاری Xbox One یعنی Fable Legends, Gears of War: Ultimate Edition و Killer Instict در راه PC هستند و دو عنوان Fable Legends و Killer Instict از قابلیت Cross Platform (قابلیتی برای اینکه بازیکنان PC و Xbox One بتوانند با هم بازی کنند) ساپورت خواهند کرد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *