شرکت Valve در قضیه ثبت بازی Half-life 3 در دیتابیس استیم دخالتی نداشته است

همانطور که در اخبار قبلی مطلع شدید, بازی Half-life 3 در دیتابیس استیم دیده شده بود, همه را گیج کرده بود زیرا نوشته Half life دارای خط تیره نبود ( که این خط تیره در نسخه های قبلی دیده شده بود) و  اما اکنون با توجه به Marc Laidlaw آن ورودی ربطی به شرکت Valve نداشته است. برای فهمیدن اینکه این ورودی واقعیت داشته یا خیر یک نفر از طرفدارن به Marc Laidlaw ایمیلی را فرستاد و در آن ایمیل از او درخواست کرد تا همه چیز را برای ما روشن کند.

همانطور که انتظار میرفت Marc Laidlaw در پیامی دیگر اعلام کرد که آن ورودی ربطی به Valve نداشته. این به این معنی است که ممکن است شرکتی دیگر در آن کار دست داشته باشد:

بعضی از فن های تئوری ساز فکر میکنند که Marc فقط دارد از ضربه های بیشتر بعد از لیک شدن دیتابیس جلوگیری می کند. در حقیقت آن ورودی چیز هایی را روشن کرد و نشان داد که چیز های مشکوکی در حال رخ دادن هستند. مختصر و مفید بگوییم که Half Life 3 هنوز تایید نشده است. و ما نیز فکر نمیکنیم که Half Life 3 هرگز عرضه شود, مخصوصا بعد از اتفاقاتی که در چند سال پیش افتاده است.  البته امیدواریم که Valve همه را سوپرایز کند و یک روزی این بازی را معرفی کند.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *