شهر بختک ها ! | عنوان جدید استودیوی مدریک

استودیو بازی سایزی مدریک را احتمالا همه می‌شناسند ! این استودیو سازنده بازی معروف و زیبای ایرانی خروس جنگی است ، حال این استودیو از دومین عنوان خود رونمایی کرده است برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ادامه همراه باشید .به گزارش بنیاد ملی بازی های رایانه ای :

شهر بختک‌ها عنوان جدیدی از استودیوی بازی سازی مدریک است که در سبک ماجرایی اشاره‌ وکلیک ساخته شده و قرار است به‌صورت دنباله‌دار منتشر شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، استودیو بازی‌سازی مدریک توانسته با انتشار بازی “خروس‌جنگی” محبوبیت خود را در بین مخاطبان چند برابر کند، این استودیو  با رویکردی جدید نسبت به تولید محصولات‌، تجربه جدید را در عرصه ساخت بازی به دست آورده و قصد دارد محصول بعدی خود را با عنوان شهر بختک‌ها، برای سیستم‌های رایانه شخصی منتشر کند .

شهر بختک‌ها بیش از یک سال است که  در مرحله تولید قرار دارد، این روزها مراحل پایانی تولید خود را سپری کرده و به زودی وارد بازار فروش می‌شود . طراحی مناسب معماها، فضاهای هنری زیبا و دوست‌داشتنی، طنزها و محاورات مختلف این بازی، همگی خبر از تولید یک بازی خوش‌ساخت و محبوب را می‌دهد.

“شهر بختک ها” پس از بازی‌هایی همچون”خروس جنگی”،”رویای رنگی” و “داندریا” طراحی و ساخته شده و قرار است  افسانه بختک‌های بازی گوش و شرور در هر بخش، قصه‌ای تازه را برای مخاطبان روایت کند.

داستانی جذاب و درگیر کننده، ساعت‌ها کات‌سین و انیمیشن، روایتی با ساختار اپیزودیک را می توان از قابلیت‌ها بازی نام برد.

دربخش داستانی بازی، شما غرق در دنیای بختک‌ها شده و با پشت سرگذاشتن معماهای زیبا و ملاقات با شخصیت‌های گوناگون، شهر بختک‌ها را از خطر نابودی نجات می‌دهید. در این مسیر، قهرمان شما بختکی جوان است که داستان را به کمکی مردی کبوترباز جلو می برد.

مجید آرین ساعی

سلام ، مجید هستم مدیر قسمت موبایل و نرم افزار سایت در خدمت شما و سایت میهن گیم / عاشق شاهکار Konami یعنی PES هستم . نظر فراموش نشه ، دلگرمی من نظرات شماست .

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *