شوالیه سیاه | عنوان Batman Arkham Knight به تاخیر افتاد

بازی Batman Arkham Knight یکی دیگر از نسخه های جدید سری بازی های Batman می باشد . این عنوان با گرافیک خارق العاده و گیم پلی زیبای خود هر سال با انتشار نسخه های جدید توانسته جایگاه مخصوصی برای خود در دنیای گیم اختصاص دهد . یکی از ویژگی های این نسخه ی جدید از سری بازی های بتمن وجود ماشینی قدرتمند و جنگنده می باشد ! که فکر و ذهن بسیاری از گیمرها را نیز به خود مشغول کرده است . در طول بازی ما قادر به کنترل این ماشین جنگنده و به نوعی شیک و مدرن می باشیم . حال به تازگی جدید ترین خبری که از این عنوان منتشر شده است : 

 

batman-arkham-knight-12_122814730

 

 

طرفداران نسخه ی جدید بازی بتمن ( Batman Arkham Knight ) ، تا سال آینده قادر نخواهند بود این عنوان را بازی کنند . این نسخه ی جدید Batman Arkham Knight تا سال ۲۰۱۵ به تاخیر افتاده است ، البته دلیل کافی برای این تاخیر در انتشار وجود دارد : این امر ( تاخیر ) به منظور ، آماده کردن یک تجربه در بهترین شرایط ممکن ، مطابق RockSteady می باشد . طی سخنانی در یک مطبوعات خبری با Escapist ، نقل شده است :

آقای Perkins ذکر کردند : که این یک پروژه ی بلند پروازانه می باشد ، و از نظر ما یک پروژه ی عظیم نیازمنده وقت بیشتری برای تمرکز دارد . بنابراین در توسعه ( این بازی ) ، ما نیازمند وقت بیشتری هستیم . همه ی ما خواستار بهترین تجربه در نسخه ی جدید بازی بتمن می باشیم ، بالقوه ما خواهیمممم توانست ! من فکر می کنم آنچه که ما به نمایش گذاشته ایم ، تاکنون یک پروژه ی بلندپروازانه است ، ما فقط می خواهیم بهترین تجربه را برای هواداران و طرفداران بتمن فراهم کنیم . ما فکر می کنیم اگر ما وقت کمی بر روی نسخه ی جدید بازی بتمن یعنی عنوان Batman Arkham Knight صرف کنیم ، زیانی زیاد خواهیم دید .

محمد عبداللهیان

هيچ کس نميتواند به عقب برگردد و از نو شروع کند اما همه مي توانیم از همين حالا شروع کنیم و پايان تازه اي بسازیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. Arno گفت:

    از اولم معلوم بود

  2. ناشناس گفت:

    خدارو شکر تاخیر خورد
    مسلما با یه شاهکار طرفیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *