شکار , اینبار به سبک وحشیانه | با یک اسکرین شات جدید از عنوان Witcher 3: Wild Hunt همراه باشید

یک Concept Art جدید از بازی The Witcher 3: Wild Hunt | www.MihanGame.com

بدون شک یکی از بزرگرتین بازی هایی که قرار است در سال ۲۰۱۵ در سبک RPG و نقش آفرینی منتشر شود بازی Witcher 3: Wild Hunt است که با قابلیت هایی که دارد گمان نمیکنم شانسی باری سایر رقبا باقی گذاشته باشد . 

این نسخه سومین سری رسمی از سری بازی های معروف Witcher است که قرار است در سال آینده منتشر شود . استدیو سازنده بازی CD Project است که یکی از استدیو های مطرح بازی سازی نیز محسوب میشود . 

بازی سبکی جهان آزاد به خود گرفته که با وسعت سر زمین هایی که بازی دارد باعث شده است لذت جهان آزاد بودن بازی چندین برابر شود . طی خبر های متعددی که از بازی منتشر شده است معلوم شده که بازی پایان های متفاوتی را دارا خواهد بود که این موضوع به چالش بر انگیز بودن بیشتر بازی کمک زیادی میکند .

گیم پلی و گرافیک دو عامل مهم بازی هستند که این بازی را از هم سبکان و دیگر رقبا کاملا متمایز میسازند و باعث میشوند عنوان Witcher 3: Wild Hunt در سبک خودش بی نظیر باقی بماند . بازی نسبت به نسخه ی قبلی پیشرفت گرافیکی قابل توجه و بسیاری زیادی را شامل شده که فقط کنسول های نسل هشتم و Pc قدرت کشش همچین گرافیک و جزئیاتی را دارا میباشند .

تاریخ دقیقی برای انتشار این عنوان مشخص نشده ولی اگر بخواهیم به طور تقریبی تاریخ انتشاری برای بازی معلوم کنیم در اواسط سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم های Ps4 , Xbox one و رایانه های شخصی منتشر میشود .

امروز طی خبر جدیدی که استدیوی سازنده منتشر کرد یک تصویر جدید از بازی منتشر ساخت که طراحی یک مکان ناقص درون بازی را نمایش میدهد . همانظور که میتوانید در این تصویر مشاهده کنید جزئیات به بهترین شکل ممکن کار شده اند . در ادامه میتوانید شاهد این تصویر باشید .

h766047_Witcher3_21-670x370.jpg

 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۷ پاسخ‌ها

  1. PARADOX گفت:

    دانیال دوست داریم :D

  2. عباس جلالیان گفت:

    ممنون بابت خبر و تصویر

  3. سید عباس برسی زاده گفت:

    این هنوز ناقصه.کامل که بشه چی میشه؟
    ممنون بابت تصویر.

  4. دانیال نوائیان گفت:

    نسخه ی کاملش که دیگه محشره … ! بدون شک بهترین بازی RPG هست

  5. مهدی مجد گفت:

    طراحی هاشون خوب و پر جزئیات هستش ! دانیال موافقم ولی شانس بیاره نسخه جدید از THE ELDER SCROLLS نیاد ! البته ONLINE حساب نیست :دی

  6. متین نصیری گفت:

    از کی تا حالا یه تصویر که اونم درمورد نحوه ساخت بازی ـه شده اسکرین هااااا ؟! :|

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *