طرز تهیه ی سالاد سیب زمینی و قارچ

 

طرز تهیه ی سالاد سیب زمینی و قارچ

 

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید با سیب زمینی پخته و قارچ یک سالاد خوشمزه درست کنید ؟ سالاد سیب زمینی در کنار ساندویچ بسیار دلچسب است. این سالاد تنوع زیادی دارد. اکنون در این مقاله می خواهیم طرز تهیه ی یک سالاد فوق العاده خوشمزه را به شما آموزش دهیم .

سالاد سیب زمینی و قارچ

مواد لازم :

۱۲-۱۵ عدد سیب زمینی قرمز متوسط

۴ عدد پیاز سبز

۱۰ عدد قارچ متوسط

۱۰۰ گرم برگه ی گوجه فرنگی

۳ برش ژامبون

۱ عدد کنسرو ذرت

۲/۱ فلفل قرمز شیرین

۲/۱ فلفل سبز شیرین

۴ قاشق غذاخوری سس مایونز

۲ قاشق غذاخوری خامه ترش

۲ قاشق چایخوری خردل

۲ قاشق چایخوری عسل

 

 

 

مراحل :

 

 

  1. ۱۲-۱۵ عدد سیب زمینی قرمز متوسط ​​را بشویید. لازم نیست پوست این سیب زمینی را برای سالاد سیب زمینی جدا کنید – پوست ها عطر و طعم خوبی به سالاد اضافه می کنند.
  2. سیب زمینی ها را بجوشانید. هنگامی که سیب زمینی ها کاملا آب پز شدند آنها را از آب جوش خارج کنید و صبر کنید کمی سرد شوند.
  3. ۴ قاشق غذاخوری سس مایونز, ۲ قاشق غذاخوری خامه ترش, ۲ قاشق چایخوری خردل و ۲ قاشق چایخوری عسل را در یک کاسه ی کوچک بریزید و با هم مخلوط کنید. مواد را به خوبی مخلوط کنید تا مخلوط غلیظی حاصل شود.
  4. سبزیجات و ژامبون را با هم مخلوط کنید. ۴ عدد پیاز سبز, ۱۰ عدد قارچ متوسط, ۱۰۰ گرم برگه ی گوجه فرنگی, ۳ برش ژامبون, ۱ عدد کنسرو ذرت, ۲/۱ فلفل قرمز شیرین و ۲/۱ فلفل سبز شیرین را در یک کاسه ی بزرگ بریزید و با هم مخلوط کنید
  1. سیب زمینی های سرد شده را به قطعات کوچک تقسیم کنید.

 

  1. سیب زمینی را به مخلوط سبزیجات اضافه کنید. مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید.
  2. مخلوطی که در کاسه ی اول درست کردید را به این مواد اضافه کنید و به خوبی هم بزنید. به هم زدن ادامه دهید تا سالاد حالت خامه ای به خود بگیرد.
  3. این سالاد را در ظرف بسته بگذارید و آن را چند ساعت درون یخچال قرار دهید.
  4. سالاد را سرو کنید. شما می توانید این سالاد خوشمزه را همراه با مرغ و نان سرخ شده مصرف کنید. اگر از سالاد چیزی باقی ماند سریعا آن را در یخچال قرار دهید تا بتوانید مجددا از آن استفاده کنید.

 

منبع : طرز تهیه ی سالاد سیب زمینی و قارچ

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *