عصر طلایی دزدان دریایی | نقد ویدئوی بازی Assassin’s Creed IV:Black Flag

کمتر گیمری پیدا می شود که فرانچایز بزرگ Assassin's Creed را نشناسد،فرانچایز Open-World Action Adventure که هر ساله یکی از نامزدهای بهترین بازی سال است. بازی Assassin's Creed IV:Black Flag عنوان جدید از سری Assassin's Creed امسال رونمایی شد. داستان این بازی در مورد عصر طلائی دزدان دریایی در دریاهای کارائیب است. شخصیّت بازی Edward Kenway (پدر Haytham Kenway) دزد دریایی است که توسط آدمکش ها آموزش دیده،شخصی که به دنبال به دست آوردن قدرت و ثروت است.

ویدئوی گیمپلی این بازی با نام Horizon Walkthrough چندی پیش منتشر شد،در این تریلر،اطّلاعات زیادی از گیمپلی بازی وجود دارد،جهان Dynamic که در هر لحظه، در آن اتّفاقی رخ می دهد. این ویدئوی منتشر شده از گیمپلی بازی ۱۳ دقیقه است که در آن، Edward Kenway به جستجوی یک گنج در یکی از جزیره های این بازی می رود.

 

دانلود تریلر بازی Assassin's Creed IV:Black Flag – Horizon Walkthrough با کیفیت HD

دانلود تریلر بازی Assassin's Creed IV:Black Flag – Horizon Walkthrough با کیفیت SD

زیرنویس فارسی بزودی…

در ابتدا Edward Kenway در یکی از جزایر دنیای Assassin's Creed IV:Black Flag است،او هنوز یک دزد دریایی است که فقط به فکر منافع خود است و به دنبال قدرت و ثروت و هنوز به عقاید Assassins پی نبرده است. Edward Kenway هنوز به دنبال آن است که بداند او کیست و در زندگی چه چیزی می خواهد و در این قسمت از داستان (زمان تریلر Horizon Walkthrough) او هنوز به دنبال شهرت است.

در این تریلر (Horizon Walkthrough) او قصد کشتن دو برادر تمپلار که قاچاقچی هستند را دارد که نام آن ها Thomson است. هنگامی که در تریلر نقشه بازی به نمایش گذاشته می شود،شما می توانید وسعت دنیای ACIV را مشاهده کنید که در این بازی ۵۰ مکان مختلف وجود دارد.

حال Edward Kenway به سراغ تمپلار ها می رود که در جزایر Cayman هستند. این روستا،یکی از مکان های بازی است که شما در آن می توانید مراحل را آغاز کنید، خرید کنید و Edward Kenway و Jakdaw را ارتقاء دهید. پس از آن که Edward Kenway یکی از برادرها را  می کشد،برادر دیگر فرار می کند و Edward به دنبال او می رود،راه های زیادی برای کشتن برادر دیگر وجود دارد،Edward میتواند او را تعقیب کند،می تواند از تپانچه های خود استفاده کند و یا می تواند به کشتی او رفته و او و افرادش را بکشد، سپس Edward به سمت Jakdaw می رود و با کشتی خود،او را تعقیب می کند و با او می جنگد،پس از درگیری های دو کشتی، Edward با استفاده از مهارت های Assassins به کشتی دیگر رفته و کاپیتان کشتی را غافلگیر می کند و او را به صورت غافلگیرانه می کشد و سپس کشتی را غارت می کند.

بازی به طوری طرّاحی شده است که در هر لحظه در این دنیای بزرگ،اتّفاق جدیدی برای بازیکن بیفتد. Edward Kenway کاپیتانی را پیدا می کند که مرده و نقشه ای از او بدست می آورد که مکان گنجی را در یکی از جزایر این بازی که Misteriosa نام دارد،نشان می دهد.

سپس Edward Kenway کشتی های انگلیسی را می بیند که در حال مبارزه با کشتی های اسپانیایی هستند، Edward Kenway می تواند با کشتی خود به این مبارزه برود و از موقعیّت استفاده کند تا هنگامی که کشتی ها با یکدیگر مبارزه کردند و ضعیف شدند،او هر دو کشتی را غارت کند،ولی او به دنبال آن گنج می رود.

Jakdaw دومین شخصیّت اصلی این بازی است،شما می توانید سلاح ها و خود کشتی را ارتقاء دهید. Edward Kenway وارد کشتی می شود و همین طور که مشاهده می کنید،Edward Kenway با افراد خود رابطه ی نزدیکی دارد.

سپس Edward وارد طوفان می شود،طوفان ها در بازی بسیار خطرناک هستند و باعث می شوند که Jakdaw آسیب ببیند و همین طور باعث از دست دادن افراد می شود. سپس Edward به جزیره ی Misteriosa می رسد،گنج در خرابه های Mayan مخفی شده است. حال Edward به سراغ آن گنج می رود و با استفاده از مهارت های Assassins خود،بدون این که توسط نگهبانان شناسایی شود از منطقه عبور می کند. در بازی ابزار های زیادی وجود دارد و سازندگان بازی قصد دارند ابزار جدیدی را در اختیار بازیکنان قرار دهند،مخصوصاً ابزاری برای مخفی کاری که می توان به دارت ها اشاره کرد که با استفاده از آن ها می توانید کاری کنید که دشمن شما دیوانه شود و به دوستان خود،حیوانات و حتّی Edward هم حمله کنند،پس بازیکنان باید مراقب باشند که چطور از این سلاح استفاده می کنند.

سپس Edward به مکانی می رسد که نگهبانان تعدادی گروگان گرفته اند،در این بخش،مخفی کاری بسیار مهم است زیرا اگر شما توسط نگهبانان شناسایی شوید،آن ها گروگان ها را می کشند. پس از آن که Edward زندانی ها را آزاد می کند،آن ها به افراد Edward می پیوندند و این فقط یک راه برای بدست آوردن افراد Edward است.

سپس Edward گنج را پیدا می کند و همچنین Blueprint آن را که بسیار با ارزش هستند و از آن ها برای ارتقاء Jakdaw استفاده می شود. با استفاده از High-Points ها می توانید جزئیات نقشه و محیط را مشاهده کنید و همچنین این قابلیّت تبدیل به Fast Travel Point هم می شود و شما می توانید هر هنگام که خواستید به این مکان برگردید.

 

 

 

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. محسن گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید ممنون بابت نقد خوبتان من یک سوالی داشتم ایا نرم افزار NVIDIA CUDA Toolkit 5.5.20 سرعت بازی ها رو افزایش می ده یا خیر؟ممنون میشم پاسخ بدید راستی مدل کارت گرافیک منو ساپورت می کنه یا نه؟nvidia geforce gt 430

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *