عنوان Gears Of War و Rod Fergusson هم اکنون در Microsoft !

طبق اخباری که به تازگی توسط مایکروسافت منتشر شده ، این شرکت تمامی حقوق و امتیازات فرنچایز Gears Of War را از Epic Games خریداری کرده است.همراه این انتقال Rod Fergusson نیز که یک فرد اشنا با مایکروسافت است و تا اگوست ۲۰۱۲ تهیه کننده و کارگردان Epic Games بود و بعد ان به Irrational Games پیوست بار دیگر به Gears Of War برخواهد گشت تا یک عنوان شاهکار دیگر از سری بازیهای چرخ دنده های جنگ را به ارمغان اورد و به همه شایعاتی که بعد از انتشار اخرین عنوان از این سری بعنی بازی GOW : Judgement به وجود امده بود پایان دهد.طبق گفته مایکروسافت :

هنوز زود است که با صراحت از عنوان یعدی Gears of War حرفی بزنیم اما مطمئن باشید که امسال این عنوان برای Xbox One معرفی خواهد شد.

Epic Games که در حال حاضر مشغول به ساخت پروژه جدیدی میباشد نیز اعلام کرده است که :

ما تصمیم داریم تمام تلاشمان را برای پشتیبانی از شرکت Microsoft  و کنسول Xbox One انجام دهیم  و از موتور قدرتمند بازی سازی Unreal Engine 4 برای ایجاد پروژه های جدید انحصاری برای ایکس باکس استفاده کنیم.

نظر شما در مورد Gears Of War چیست ؟ ایا این عنوان میتواند با برگشت رویایی خود باری دیگر تبدیل به یک شاهکار دوست داشتنی شود ؟

 

صادق خزاعی

20 سالمه..در مشهد زندگی میکنم و از 7 سالگی گیمر شدم.از 12 سالگی هم فعالیت خودمو توی نویسندگی وبسایت های گیم شروع کردم و در حال حاضر معاون سایت میهن گیم هستم. امیدوارم مطالبی که در سایت قرار میدم، مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.برای تماس با من میتونید از این نشانی استفاده کنید : sadegh@mihangame.com

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. محمد دریائی گفت:

    آقا صادق اومدم خبر رو قرار بدم دسدم شما قرار دادین :-D

  2. Thorin گفت:

    به عنوان یکی از خوره های بازی فکر نمی کردم امسال معرفی بشه!
    داستان گیرز تموم شد ولی احتمالا سراغ نبرد های دیگه ای که طی سال های مختلف برای شخصیت های دیگه بازی اتفاق افتاده میرند، یعنی بعید بدونم یه ریبوت از این بازی بدن بیرون
    نکته بعدی اینکه امیدوارم نوع آوری های زیادی داشته باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *