عنوان Gears of War Ultimate Edition مانند نسخه قدیمی یک پورت ساده نخواهد بود

طی مراسم PC Gaming در E3 2015 آقای Rod Fergusson از استودیو The Coalition اعلام کرد که عنوان Gears of War Ultimate Edition برای پلتفرم PC نیز منتشر خواهد شد و امروز نیز فرگوسن به شرکت Nvidia گفت که نسخه PC این عنوان یک پورت ساده و مستقیم از نسخه Xbox One نخواهد بود.

اما در ادامه او به صراحت گفت که اولین نسخه این عنوان که در گذشته برای PC منتشر شده بود یک پورت ساده و مستقیم از روی نسخه Xbox 360 بوده است (خدارو شکر که روی ۳۰ فریم قفل نبود!)

متن کامل فرگوسن برای Nvidia:

در سال ۲۰۰۷ ما Gears of War 1 را برای PC عرضه کردیم که یک پورت از نسخه کنسولی بود.ولی آن مورد ربطی به نسخه Ultimate Edition ندارد زیرا یک پورت مستقیم نخواهد بود.در واقع از تمام قدرت آن استفاده خواهد کرد.استفاده از قدرت Xbox, رسیدن به رزولوشن ۴K تا اینجای کار فوق العاده به نظر می رسد.

بازیکنان PC منتظر کنترل بهتری بر روی موس و کیبورد های خود باشند و همچنین این عنوان بر روی PC از رزولوشن ۴K, ویندوز ۱۰ و DirectX 12 به صورت اختصاصی استفاده خواهد کرد که باعث می شود بازی زیباتر از قبل به نظر برسد.

همکاری استودیو The Coalition با شرکت Nvidia ممکن است در آینده باعث شود تا بسیاری از ویژگی هایی که Nvidia در حال کار بر روی آن ها است وارد این عنوان شوند.البته این تنها یک حدس ساده است.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *