عنوان Mafia II از روی استیم برداشته شد

Mafia II از فروشگاه استیم به طور کلی برداشته شد و دیگر شما قادر به تهیه این عنوان نخواهید بود. برای کسب اطلاعات بیشتر با میهن گیم همراه باشید.

Mafia III چند وقت پیش معرفی شد و خیلی از ما ها تصمیم گرفتیم تا به تجربه Mafia II بپردازیم و قبل از تجربه نسخه جدید آن یک حال و احوالی از آن بپرسیم ! آنهایی که Mafia II را برای رایانه شخصی داشتند، می توانند به تجربه این عنوان بر روی استیم بپردازند اما به افرادی که حالا به فکر تجربه این عنوان افتادند باید بگویم که ای کاش به این فکر نمی افتادند زیرا به هیچ وجه قادر به خریداری این عنوان از استیم نخواهند بود.

بنابراین اگر می خواهید به تجربه این عنوان و بسته های الحاقی آن بپردازید باید به جایی غیر از استیم مراجعه کنید. طبق تصویری که در زیر مشاهده می کنید، Mafia II و بسته های الحاقی آن دیگر برای خرید در دسترس نخواهند بود.

Mafia-II

هنوز هم نمی دانیم که چرا این عنوان را از روی استیم برداشتند و در کل این یک اشتباه بزرگی و ممکن که باعث راندن گیمران از این فرنچایز بشود. Mafia II در سال ۲۰۱۰ منتشر شده و Vito Scaletta نیز شخصیت اصلی بازی بود. نسخه بعدی این فرنچایز یعنی Mafia III در سال ۲۰۱۶ برای رایانه شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان به انتشار خواهد رسید.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *