عنوان Murdered Soul Suspect یک بازی اکشن نیست !

 

به تازگی توسعه دهندگان عنوان Murdered Soul Suspect اطلاعات و جزیات بیشتری درمورد این بازی منتشر کرده اند. بر خلاف بسیاری از تصورات طرفداران، این بازی یک عنوان جنایی – ترسناک است و با تفکر عمیق قابل بازی می باشد، این بدان معناست که ما به هیچ عنوان نباید انتظار یک بازی اکشن را از آن داشته باشیم ! توسعه دهندگان در همین راستا گفته اند :

 

"این یک بازی اکشن نیست… درواقع ما سعی نمیکنیم یک بازی اکشن با ضربات احشایی را بسازیم، ما در تلاشیم تا یک بازی خلق کنیم که تفکر گیمر ها را مشغول خود کند و بدون خشونت های بالا، به یک بازی فکری تبدیل شود. ما قصد داریم چیزی بسازیم تا گیمر ها را به فکر کردن درمورد به این رویارویی ها، فضاها و استراتژی شبیه به آنچه که در تحقیقات اتفاق می افتند، اجبار کند. بازی ما آهسته گام بر می دارد، این آهسته، آهسته تر از سوختن است، چون ما قصد داریم یک تنش و تهدید جدیدی را خلق کنیم."

 

بنابراین با توجه به گفته های آنها، Murdered Soul Suspect یک تجربه جدیدی را برای ما به نمایش می گذارد به طوری که بر خلاف بسیاری از عناوین نسل هشتم که تنها به خشونت و اکشن می پردازند، این بازی برای اولین بار سعی میکند عنوان فکری باشد ! همچنین ساعاتی نیز گفته شد که این بازی برای Wii U منتشر نخواهد شد، در این لینک می توانید جزیات کامل را مشاهده کنید. لازم به ذکر است، این بازی در ماه ژوئن سال جاری برای پلتفرم های PC و XBOX 360 و XBOX ONE و Play Station 3 و Play Station 4 منتشر خواهد شد. نظر شما چیست؟! ما را با نظرات خود همراهی کنید.

Matin Mafia

خبرنگار سابق وبسایت میهن گیم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *