عنوان Project Cars 2 به صورت رسمی معرفی شد

مدت کمی از عرضه عنوان Project Cars می گذرد و بازیکنان زیادی از آن راضی بوده اند.اما به تازگی استودیو Slightly Mad عنوان Project Cars 2 را معرفی کرده است که بزرگتر و وسیع تر از نسخه قبلی به نظر می رسد.این نسخه نیز قرار است مانند نسخه قبلی از طریق WMD کسب بودجه کند و قول یک عنوان بزرگتر و بهتر را داده است.

این عنوان شامل یکی از بزرگترین لیست خط ها شامل ۵۰ عدد مکان منحصر به فرد و ۲۰۰ مسیر مختلف, زمان و آب و هوای داینامیک, بیش از ۴۰ کلاس مختلف ماشین ها و بخش Co-op خواهد بود.

برخی از ویژگی های بازی عبارتند از:

یکی از بزرگترین لیست خط ها: ۵۰ مکان منحصر به فرد همراه با ۲۰۰ دوره مختلف که شامل زمین های خاکی, شنی, ماسه و برفی خواهد بود که همه آن ها دارای زمان و آب و هوای داینامیک می باشند که به شما اجازه می دهند که در هر زمان و هر کجا به بازی بپردازید.

تنوع بسیار زیاد اتومبیل ها: ۸ رشته مختلف از جمله Rallycross, Hillclimbs و Touge همراه با ۲۰۰ عدد اتومبیل از ۴۰ کلاس مختلف که در گذشته به دلیل ممنوعیت یا هر دلیل دیگری در عناوین دیگر مشاهده نشده اند.

بخش Co-op: شما می توانید در این حالت به عنوان عضو یک تیم در حالت هایی مانند هدفیاب, عوض کردن راننده و کمکیار راننده به بازی بپردازید.انتخاب های بیشتر, فرصت های بیشتر, استراتژی بیشتر, ریسک های بزرگر و جایزه بزرگتر.

به صورت یکپارچه متصل شوید: همراه با بازیکنانی که از سراسر جهان جای هوش های مصنوعی را در بخش تک نفره شما می گیرند بازی و معاشرت کرده و اخبار و آپدیت های جدید را دنبال کنید.

خانه مخصوص خود را داشته باشید: خط مخصوص و شخصی خود را برای تمرین و تست ماشین های خود را داشته باشید.دیگران را برای نمایش شور و اشتیاق خود به مسابقه دادن دعوت کنید و هنر و حرفه رانندگی را به خوبی یاد بگیرید.

منتظر اطلاعات و تریلر های بیشتر از این عنوان باشید.

 

 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *