عنوان Watch Dogs هیچ دکمه ای برای پرش ندارد!

عنوان Watch Dogs یکی از مهمترین عناوین سال جاری است و بسیاری از گیمر ها مشتاق این بازی شده اند.حال به نظر می رسد که یوبیسافت الگوبرداری های بسیاری را از روی فرنچایز موفق قبلی خود یعنی سری Assassins Creed کرده است.در Watch Dogs نیز ما شاهد هیچ دکمه ای برای پرش نخواهیم بود بلکه پرش های درون بازی مانند سری Assassins Creed انیمیشن بندی شده اند و به صورت خودکار پرشی انجام خواهد شد.

آقای Colin Graham که کارگردان بخش انیمیشن این عنوان است در پاسخ سوالی در رابطه با وجود دکمه ای برای پرش این چنین گفت:

یک دکمه برای پرش مهم نیست زیرا آیدن برای پرش به صورت اتوماتیک کار خود را انجام می دهد.باید پتانسیل انجام پارکور در اطراف خود را تصور کنید.چیز های بسیار زیادی مهمتر از پرش در هنگام بازی کردن شما وجود دارد که شما می توانید بر آنها تمرکز کنید.Watch Dogs با هیچ گونه دکمه ای برای پرش طراحی شده است.شما آزاد هستید تا بر روی چیز های دیگری مانند هک کردن تمرکز کنید.یک دکمه بر روی کنترلر می تواند تمام کار ها را انجام دهد.

زمانی که در ذهن بعضی از کاربران درباره این سیستم گیم پلی و تصمیم گیری های گرفته شده در آن سوالاتی به وجود آمد و به قابلیت های آن شک کردند Graham در پاسخ گفت:

وقتی که بازی را انجام داید احساس دیگری خواهید داشت و فکر می کنید که تصمیم درستی بوده است.

عنوان Watch Dogs در تاریخ ۲۷ می معادل با ۶ خرداد سال جاری برای پلتفرم های PC,PS4,Xbox One,Xbox 360 و PS3 منتشر خواهد شد ولی هنوز تاریخ انتشار نسخه WII U مشخص نشده است.

سید عباس برسی زاده

I think about all of us walking our own green mile each in our own time.but ohh God,sometimes the Green Mile seems so long.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. عباس جلالیان گفت:

    اینطوری خیلی بهتره و خیلی طبیعی تر میشه.خیلی زشت میشد بازی به این با ابهتی یهو یجا داری راه میری دستت بره روی دکمه ی پرش مثل گربه بپره بالا.اصن کل هیبت بازی شوت میشد میرفت.حرکت بسیار خوبی رو برای واقع گرایانه ساختن بازی انجام دادن.
    ممنون بابت خبر.

  2. دانیال نوائیان گفت:

    خیلی بهتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *