عکس فیس*بوک Mortal Kombat X اشاره به معرفی یک کرکتر جدید در Evo 2014 دارد

 

 

بعد از نمایش Mortal Kombat X در کنفرانس E3, اطلاعات و به روز رسانی های گوناگونی درمورد آنچه که از این عنوان انتظار می رفته که همچنان ثابت مانده باشد، هنوز نیست، امّا، طرفداران این سری همچنان باید قادر به انتظار در صورت انتشار برخی از اطلاعات جدید باشند. یا یه شخصیت جدید، که در Evo 2014 فردا مشخص می شود.

یک تصویر جدید که اطلاعاتی در آن گنجانده شده است از فیس*بوک به اشتراک گذاشته شده که قرار است یک شخصیت جدید در Evo 2014 یعنی فردا برای این سری از بازی ها همراه با عبارت " I STAND WATCH FOR ETERNITY " دربالای تصویر منتشر شود. شنبه ۷/۱۲ ، ساعت ۱۲ PM به وقت PDT ! این تصویر گویای یک شخصیت جدید در Mortal Kombat X است و نشانه هایی از آن می دهد و به طور خاص ممکن است نشان از مجموعه ای عادی از Raiden ، یعنی God of Thunder به معنای عبارتی مناسب برای کسی که چنین قدرتی دارد !

آینده به ما می گوید ، فینال مسابقات Injustice: Gods Among Us فردا بعد از ظهر ، همراه با پخش زنده از Twitch  می تواند همراه باشید.

Mortal Kombat X برای Ps4 , PS3 , Xbox360 , Xbox One و Pc در سال ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد.

 

نیکان هنرور

سلام، نیکان هنرور هستم 15 ساله از شهر شیراز . مفتخرم که در اینجا فعالیت می کنم و اخبار روز را در اختیارتان قرار می دهم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. MiLaD SparDa گفت:

    فکر نکنم گیمری باشه که عاشق این بازی نباشه !
    شاهکاره
    منتظرشم

  2. علی عسگری گفت:

    خیلی توپهتازه خیلی خشن تر از ورژن قبل خود یعنی komplet edition هست برترین فیالیتی هلی دنیا killer instinct و mortal kombat x

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *