فاش شدن یکی از دروغ های شرکت سونی | اعلام رزولیشن عنوان Killzone فراتر از واقعیت !

 

اگر به یاد داشته باشید، در زمان توسعه عنوان Killzone : Shadow Fall شرکت سونی به طور رسمی اعلام کرد که هم بخش داستانی و هم بخش مولتی پلیر این بازی ، برروی رزولیشن (۱۰۸۰p (1920X1080 و ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. اما بعد از انتشار بازی بسیاری از گیمر ها و منتقد ها متوجه شدند که این یک دروغ بیش نبوده است ! در واقع رزولیشن این بازی در هنگام اجرای بخش مولتی پلیر، به زور به ۹۶۰X1080 می رسید که بسیار کمتر از حد تایید شده، بود، به طوری که اگر در این زمینه اطلاعات کافی داشته باشید، حتما می دانید رزولیشن ۱۹۲۰X1080 حدود ۲,۰۷۳,۶۰۰ پیکسل است درحالی که رزولیشن ۹۶۰X1080 تنها نیمی از آن، یعنی ۱,۰۳۶,۸۰۰ پیکسل می باشد !!! این بدان معناست که کیفیت و رزولیشن بخش مولتی پلیر این بازی نیمی از بخش آنلاین آن می باشد!!! در این زیر می توانید بخشی از گزارش سایت یورو گیمر را مشاهده کنید :

 

بخش سینگل پلیر بازی Killzone Shadow Fall برروی ۱۰۸۰ رزولیشن اجرا می شود و بر خلاف گفته های شرکت سونی، فریم ریت آن بعد از انتشار پچ حل مشکلات بازی به ۳۰ فریم رسید ! بخش مولتی پلیر بازی نیز در رزولیشن 960×1080 و ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می شود، گرچه در هنگام مبارزات فریم ریت آن به ۵۰ نیز می رسد! ممکن است که از نظر بعضی از گیمر ها رزولیشن و فریم ریت بازی اهمیت چندانی نداشته باشد، اما مهم تر از همه این است که Killzone Shadow Fall واقعا چیزی نیست که ما انتظار آن را داشتیم !"

 

 

نظر شما چیست؟! ما را با نظرات خود همراهی کنید.

Matin Mafia

خبرنگار سابق وبسایت میهن گیم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. پوریا اسماعیلی گفت:

    اصلاح کن تیتر رو دوست عزیز. اگر بنابر فاش شدن دروغ باشه، من برات هزار تا دروغی که مایکروسافت گفته برات رو میکنم
    از همون اول هم گفتن فریم ریت روی ۶۰ قفل نیست
    قرار نیست خبری رو درست متوجه نمیشی ترجمش کنی که

  2. متین نصیری گفت:

    پوریا جان این مشکل از شماست که با تعصب کامل به اخبار نگاه می کنی! من بی طرفانه تاپیک رو زدم و کل متن رو هم متوجه شدم، مثل شما نیستم که تمامی اخبارت رو نصفه میزنی!!! یه کلاس زبان انگلیسی بهتون توصیه میشه :)
    درضمن برو سایت گیم پور ببین خودش نوشته سونی دروغ گفت… من تنها اون متن خبری رو نوشتم!

  3. دانیال نوائیان گفت:

    درسته متین جان منم این خبر رودیدم . ولی سرعت عمل شما خیلی بالاست زود تر گذاشتی . ممنون بابت خبر !!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *