فروش۲۰هزار نسخه بازی شبگرد در سه ماه

بازی شبگرد که با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در شرکت پردیس گیم ساخته شده است، در مدت زمان سه ماه توانست ۲۰ هزار نسخه به فروش برساند.
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی های رایانه ای، این بازی شهریورماه سال‌جاری وارد بازار شده و در مرحله نخست توانسته  نظر مخاطبان را به خود جلب کند.
بازی رایانه ای شبگرد دارای سبک حادثه‌ – ماجرایی سوم شخص بوده  و برای گروه سنی ۱۵+ ساخته شده است، این بازی روایت خلافکارانی است که از دست عدالت فرار کرده و در تاریکی شب سعی در تباهی دنیا دارند. شبگرد که فرشته شب و آواز عدالت است به کابوس خلافکاران تبدیل می شود. بازی شبگرد دارای محیط‌های بزرگ و پر جزییات بوده و بازیکن در حین بازی به مبارزه تن به تن و حل معما و تفحص می‌پردازد. سهراب جم، پژمان رادمنش ،فرامرز شفیق، داریوش مهرگان، آریافر، شبگرد و روح تاریک مترو شخصیت های تشکیل دهند این بازی هستند .
این بازی در اخذ مجوز سایت جهانی "استیم" نشانه مقبولیت عناوین ایرانی در خارج از مرزهای کشور را بدست آورده است.
بازی شبگرد موفقیت هایی را در مجامع و رویدادهای داخلی  و بین المللی کسب کرده  و در نمایشگاه هایی همچون بازی‌های رایانه‌ای تهران حضور داشته است.
همچنین این بازی رایانه ای به عنوان تنها بازی سوم شخص اکشن در مسابقات جهانی معرفی شده است.انتخاب این بازی به عنوان تنها بازی سوم شخص اکشن در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ IndieDB از دیگر موفقیت های این اثر ایرانی به شمار می رود.

سورنا رضایی

زمین کتابی ست و ما هریک کلمه ای از آن،که در کنار یکدیگر داستان زمینیان را رقم میزنیم.............

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *