فیلم عنوان محبوب Assassin’s Creed در راه است

باری دیگر شما دوستاران بازی محبوب و سبک Open World یعنی ( Assassins Creed ) را با خبری جذاب همراهی خواهیم کرد . اول از همه به همه ی افرادی که عاشق سری جدید این عنوان یعنی Assassins Creed Black Flag تبریک می گویم به دلیل گرفتن نمرات عالی این عنوان که باعث شد امید گیمرها برای بازی کردن داستان زیاد کند . این بار خبر هایی در رابطه با فیلم Assassins Creed در فضای مجازی اینترنت به گوش رسیده است که می توانید اطلاعات جدید را در ادامه ی مطلب مطالعه کنید 

همان طور که گفته بودیم خبر هایی جدید از عنوان Assassins Creed در اینترنت به گوش می رسد . خبری که این بار درباره ی بازی آن نخواهد بود بلکه به فیلم جدید Assassins Creed اشاره خواهد داشت . به تازگی کارگردان فیلم این عنوان به همراه شصخیت اول آن ( آقای Michael Fassbender ) اعلام کرده اند که فیلم عنوان Assassins Creed حتما که هیچی قطعا ساخته خواهد شد و این خبر فکر می کنم برای همه ی گیمرها خوشحال کننده باشد .

همچنین در ادامه نقش اول این فیلم آقای Michael Fassbender در مصاحبات با مراجعه خبری اعلام کردند که نمایشنامه ی فیلم این عنوان در حال حاضر به آقای Scott Frank واگذار شده است . ایشان در ادامه افزودند همه ی ما در حال تولید این فیلم می باشیم و هم اکنون بر روی بخش فیلم نامه ی آن در حال کارکرن نیز هستیم . او گفت من تا با الان تمامی سری های بازی Assassins Creed را بسیار کم بازی کرده ام حتی ممکن است بازی نکرده باشم ! و من به هیچ عنوان گیمر نیستم .

محمد عبداللهیان

هيچ کس نميتواند به عقب برگردد و از نو شروع کند اما همه مي توانیم از همين حالا شروع کنیم و پايان تازه اي بسازیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *