فیلم Uncharted باز هم تاخیر خورد|سال ۲۰۱۷ زمان جدید انتشار

شرکت Sony اخیرا اعلام کرده که فیلم Uncharted باز هم تاخیر خورده و انتشار آن به سال ۲۰۱۷ موکول شده‌است.در ادامه خبر با میهن گیم همراه باشید.

با اینکه مدت نسبتا طولانی‌ای از زمان شروع این پروژه می‎‌گذرد اما بیانیه اخیر شرکت Sony نشان می‌دهد که این فیلم بازهم با تاخیر روبه‌رو شده‌است.حدود ۵ سال از معرفی فیلم Uncharted؛این عنوان دوست‌داشتنی،می‌گذرد اما هنوز نه کارگردان بازی مشخص شده‌است و نه بازیگری می‌خواهد نقش اول آن را به عهده بگیرد.حتی هویت نویسنده این عنوان هنوز در پرده‌ای از ابهام می‌باشد.در حقیقت بعد از گذشت پنج سال فیلم Uncharted فقط در حد یک ایده می‌باشد که با اقتباس از روی بازی این سری ساخته شود.

در ابتدا قرار بود که آقای Mark Whalberg به جای Nathan Drake ایفای نقش کند که پس از مدتی پروژه را ترک کرد.همچنین نویسنده‌ و کارگردان‌های این عنوان که به ترتیب Neil Burger،David. O Russell و Seth Gordon نام داشتند یکی پس از دیگری به دلایل مختلف(و شاید هم بدون هیچ دلیلی!)از فیلم Uncharted جدا شدند و اینگونه انجام این پروژه تا کنون به طور انجامیده‌است.

اکنون شرکت سازنده قول داده‌است که فیلم Uncharted در تاریخ June 30 سال ۲۰۱۷ مصادف با نهم تیر سال ۱۳۹۶ برروی پرده سینماها منتشر خواهد شد و این تاریخ دقیقا بیش از یک سال بعد از انتشار بازی Uncharted 4:a thief’s end می‌باشد که با توجه به صحبت استودیو سازنده بازی آخرین نسخه این سری خواهد بود که باید نشست و دید که شرکت بزرگ Sony چگونه با این موضوع برخورد خواهد کرد.

نظر شما دررابطه با فیلم Uncharted و زمان انتشار آن چیست؟

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *