فیل اسپنسر به عنوان مدیریت جدید بخش Xbox مایکروسافت انتخاب شد

امروز طی خبری که مایکروسافت به صورت رسمی منتشر کرد قرار است آقای فیل اسپنسر که مسئول یکی از بخش های داخلی بخش Xbox مایکروسافت است مدیریت کل بخش Xbox را بر عهده بگیرد .

همچنین این موضوع توسط Nadella announced ( مدیر عامل کمپانی مایکروسافت ) امروزصبح به وسیله ی  ایمیل به تمامی کارکنان بخش Xbox فرستاده شد . محتوای این ایمیل اینگونه بود که : 

 من آقای فیل اسپنسر را به عنوان مدیر بخش جدید Xbox معرفی میکنم و امیدوارم با هدایت بخش های مختلف Xbox مانند Xbox Live و همکاری با استدیوی مایکروسافت برای ارتقای هر چه بیشتر بازی ها بتواند برای کنسول ها ی ما قدمی بزرگ بردارد . 

بعد از این موضوع فیل اسپنسر با انتشار پیامی به طرفداران و کارکنان گفت : یکی از عوامل مهم پیشرف ما در این راه طرفداران ما هستند که با تحریک و دادن قوت قلب به ما چه در اکثر نمایشگاه ها و چه در فضای مجازی مثل توییتر و شبکه های لایو مایکروسافت همیشه به پیشرفت و دادن دلگرمی به ما کمک بزرگی میکنند . ما هم به کسانی که وقت و پول و علاقه خود را در این راه میگذارند قول میدهیم که با پیشرفت روز افزون و ارائه محصولات بهتر در بالا بردن سطح رضایت آنها سهیم باشیم . من به تیم با تجربه ی Xbox در سراسر جهان افتخار میکنم  و امیدوارم در آینده بتوانیم این موفقیت ها و اتحاد را در بخش های دیگر مثل : تبلت ها , گوشی های هوشمند و Pc هم بکار ببریم . 

فیل اسپنسر مدیریت کل بخش Xbox را بر عهده خواهد گرفت که این شامل قسمت Xbox Live , Xbox Music , Xbox Video و استدیوی های مایکروسافت نیز میشود .

یوسف مهدی کار کسب و کار و بازار یابی را در این بخش انجام میدهد , Mike Angiulo کار نظارت و ساخت و تعمیر قطعات کنسول Xbox و آقای George Peckham کار مشاور و مشارکت را در این بخش انجام میدهد .

به نظر شما آیا آقای اسپنسر میتواند کمکی در ارتقای  کنسول نسل هشتمی مایکروسافت یعنی Xbox one کند ؟

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. سید عباس برسی زاده گفت:

    امیدوارم تحولاتی در کار مایکروسافت ایجاد بشه و به Windows هم علاقه بیشتری نشون بده.

  2. علی هاشمی گفت:

    باید دید در عمل چه میکنه ! اما احساس میکنم کارهای بزرگی برای مایکروسافت انجام بده .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *