بازی‌های PS4 را بر روی کامپیوتر تجربه کنید

در یک خبر غیررسمی مطمئنا، اکنون شما می‌توانید عناوین انحصاری کنسول پرطرفدار PS4 را به کمک ویژگی Remote Play بر روی کامپیوتر خود بازی کنید. این قابلیت به دست کاربری سازنده به نام Twisted ممکن شده که بیش از یک سال بر روی این پروژه کار کرده است. در رابطه با این ویژگی الهام گرفته شده از کنسول PS4 وی می‌گوید:

تعداد ساعت‌هایی را که برای این پروژه تلف کردم، از دستم در رفته است اما از تک تک آنها لذت برده‌ام زیرا به من کمک کردند تا به هدفم برسم. من می‌خواهم به صورت تمام وقت بر روی این پروژه کار کنم، امکانات جدیدی به آن بیافزایم، پایدارش کنم و آن را پلتفرم‌های دیگری عرضه کنم، همانطور که بسیاری از شما خواهان چنین هدفی است. تنها راهی که بتوان به چنین هدفی رسید و از آن پشتیبانی کرد، پولی کردن این نرم‌افزار بود. تمامی پروژه‌های قبلی من رایگان است و خودم نمی‌خواهم این یکی را پولی کنم اما برای تامین مخارج زندگیم مجبور به انجام چنین کاری هستم.

به نظر منصفانه می‌رسد و اگر شما نیز می‌خواهید از قابلیت Remote Play بر روی کامپیوتر خود بهره ببرید، باید تا روز چهارشنبه ۲۵ نوامبر صبر کرده و با قیمت ۱۰$ آن را خریداری نمایید. نظر شما در رابطه با چنین نرم‌افزاری چیست؟

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *