قیمت بازی های PS4 در PSN بعد از لانچ در اروپا هماهنگ میشوند

سونی میخواهد که قیمت بازی هایی را که درون شبکه ی PSN کنسول PS4 به صورت دیجیتالی عرضه میشوند را پس از عرضه آن در اروپا به اعتدال رساند.برای اطلاعات بیشتر میتوانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سونی این صحبت ها را بعد از اینکه EA قیمت بعضی از بازی های خود را برای این کنسول برای ۳ یورو مانند FIFA 14 و Battlefield 4 کم کرد گفته است ولی هنوز نسخه های PS4 بازی ها ۵ دلار از نسخه های Xbox One آنها بیشتر است.سونی در یک پستی گفت:

ps4 جمعه در اروپا منتشر میشود،ما قبل از عرضه در اروپا تمرکزی داشتیم که قابلیت ها و کارایی های PSN را امتحان کنیم تا به خوبی برای لانچ آماده شوند.به هر حال،همانطوری که PS4 و PSN در این منطقه منتشر نشده اند،هیچ چیزی در PSN کامل نیست همانند قیمت های بازی ها در آن.شما شاهد اختلاف قیمت هایی در روز های آینده خواهیدبود تا برای لانچ روز جمعه آماده شویم.

این کمپانی هم چنین گفته است که اگر شما یک بازی را به صورت دیجیتالی برای PS4 در EU PSN خریده اید مابه التفاوت آنرا دریافت خواهید کرد.

سید عباس برسی زاده

I think about all of us walking our own green mile each in our own time.but ohh God,sometimes the Green Mile seems so long.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *