قیمت Xbox 360 در استرالیا ۱۰۰ دلار کاهش یافت!

شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که قیمت کنسول Xbox 360 در استرالیا ۱۰۰ دلار کاهش خواهد یافت و این کاهش قیمت از ماه آینده اتفاق خواهد افتاد. قیمت کنسول Xbox 360 250GB نیز ۱۰۰ دلار کاهش پیدا می کند و قیمت آن نیز از  ۲۹۹ دلار به ۱۹۹ دلار کاهش و در حالی که قیمت باندل همراه با کینکت نیز از ۳۹۹ دلار به ۱۹۹ دلار کاهش پیدا می کند! قیمت کنسول  Xbox 360 4GB نیز از ۱۹۹ دلار به ۱۷۹ دلار کاهش و قیمت Xbox 360 4GB همراه با کینکت نیز از ۲۹۹ دلار به ۲۴۹ دلار کاهش پیدا خواهد کرد.

همچنین شرکت مایکروسافت به زودی  یک کنسول ۵۰۰GB جدید را با قیمت ۲۷۹ دلار در دو رنگ آبی و سیاه و سفید عرضه خواهد کرد. باندل این کنسول جدید شامل دو بازی  Call of Duty: Ghosts  و  Call of Duty: Black Ops II و به همراه یک ماه عضویت گلد رایگان در شبکه Xbox LIVE خواهد بود. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از قیمت ها تصویر زیر را که منتشر شده است مشاهده کنید:

 

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. ™Mobin گفت:

    آقا سلام! یه سوالی داشتم ازت!! اونم اینه که شما عکس هاتو روی کجای سایت آپلود می کنی؟ آخه آدرس سرور هایی که شما آ| می کنی با مال من و بقیه فرق داره! مثلا مال شما با پسوند up. شروع میشه!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *