لپ تاپ‌های جدید Asus با صفحه نمایش ۴K عرضه شدند

کمپانی Asus یک جفت لپ تاپ جدید در سری N خود عرضه کرد که جزو گزینه‌های ایده‌آل برای کاربردهای تفریحاتی مانند بازی کردن و تماشای فیلم و سریال است. هر دو لپ تاپ با سیستم عامل Windows 10 و اندازه‌های ۱۵.۶ اینچی N552 و ۱۷.۳ اینچی N752 عرضه می‌شوند. هر دو مدل دارای صفحه نمایش ۴K و پنل IPS بوده و در مدل ۱۵ اینچی با تراکم پیکسلی ۲۸۲ppi روبه‌رو هستیم. همچنین این صفحه نمایش به کمک مُد جدیدی به اسم Eye Care نور آبی را تا حدود زیادی کاهش می‌دهد.

پردازنده‌ی آنها از نسل ششم Intel یعنی Skylake Core i7 انتخاب شده است که به وسیله‌ی یک رم ۱۶GB DDR4 پشتیبانی می‌شود و دارای کارت گرافیک قدرتمند GTX 960m 4GB است. همچنین این لپ تاپ‌ها برای جلوگیری از کندی از PCIe x4 SSD بهره می‌برند. Asus می‌خواهد از نظر کیفیت صدا نیز کاربران لپ تاپ‌های جدیدش در بازی‌ها و هنگام تماشای فیلم کمبودی احساس نکنند، به همین دلیل از دو اسپیکر SonicMaster در جلوی لپ تاپ بهره برده تا صوتی واضح و بیسی قوی ارائه دهد.  هرچند نباید توقع بالایی از بلندگوهای هر لپ تاپی داشت. کاربران می‌توانند از ۶ مُد صوتی پیش فرض استفاده کنند و بستگی به کاربرد هر کدام از آنها بهره ببرند.

30df3531-06fb-4c7a-8050-8b2f7da72b34

جنس روی لپ تاپ، اطراف صفحه کلید و کناره‌ی بلندگوها از آلومینیوم بوده و لوگوی Asus به زیبایی بر روی آن خودنمایی می‌کند. Asus همچنان به صفحه کلیدهای راحت خود اعتقاد بالایی دارد و از نور پس‌زمینه‌ی keyboard نیز در آن استفاده نموده است. نظر شما در رابطه با این لپ تاپ ها چیست؟

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *