مدت زمان پایان یافتن گیم پلی بازی FINAL FANTASY XV بیش از ۴۰ ساعت می باشد

FINAL-FANTASY-XV-crop

 

بازی Final Fantasy XV از سال ۲۰۰۶ در دست ساخت می باشد و از آن زمان طرفداران بسیاری منتظر عرضه ی این بازی و تجربه کردن آن می باشد. در نمایشگاه TGS 2014 کمپانی Square Enix اعلام کرد که نسخه ی دموی قابل بازی این عنوان اوایل مارس ۲۰۱۵ منتشر خواهد شد! با اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید …

 

آقای Hajime Tabata کارگردان این بازی می گوید:

فکر کنم مدت زمان نسخه ی دمو حدودا یک ساعت می باشد. البته اگر شما تصمیم بگیرید که با ماشین خود حرکت کنید مدت زمان پایان یافتن نسخه ی دمو یک ساعت به طول می انجامد.

شما همچنین می توانید برای انجام چالش های بیشتر مدت زمان بیشتری را در نسخه ی به بازی کردن بپردازید. به عنوان مثال شما برای به دست آورن یک سلاح قوی باید به سیاه چاله ای بروید که موجودات آن قوی تر از موجوداتی که در سطح زمین قرار دارد می باشند.

 

او ادامه داد:

فرض می کنم برای به پایان رساندن گیم پلی بازی به ۴۰ ساعت زمان نیاز دارید. بنابراین اگر نسخه ی کامل را با نسخه ی دمو مقایسه کنیم، نسخه ی دمو ۱/۴۰ چیزی که شما در نسخه ی نهایی می بینید می باشد.

 

نظر شما در این مورد چیست؟

 

 

™Mobin

مبین هستم نویسنده و خبرنگار میهن گیم! سوالی داشتید می تونید در قسمت نظرات یا از طریق ایمیل با من درمیان بگذارید. در ضمن نظرات شما باعث دلگرمی ماست. id ایمیل : ahmadymobin@yahoo.com

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. Mafia گفت:

    بسیار عالی. ممنون بابت خبر (F)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *