مد جدیدی برای Call Of Duty:Ghosts به نام Extinction mode وجود دارد+تیزر این مد

به تازگی طبق یک تصویر منتشر شده از یکی از آنهایی که بازی Call Of Duty:Ghosts را انجام داده اند منتشر شده است که نشان میدهد یک مد جدید به نام Extinction mode در این بازی وجود دارد.برای اطلاعات بیشتر و همچنین دیدن این تصویر میتوانید به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

به تازگی طبق تصویری منتشر شده از یک تیزر لیک شده یک مد جدید برای بازی Call Of Duty:Ghosts نمایان شده است که مثل اینکه این مد دارای مبارزاتی با موجودات فضایی و ناشناخته است که شما میتوانید در این مد به صورت Co-op به همراه دوستان خود به مبارزه با فضایی ها بروید و هرچه بیشتر زنده بمانید امتیاز بیشتری میگیرید که این بخش بیشتر شبیه بخش Zombie در نسخه های قبلی است.این اولین بار که اسم این مد شنیده میشود.اولین باری که اسم این مد آمد در تروفی ها و همچنین اچیومنت های این عنوان پر مخاطب بود.شما میتوانید تیزر این مد را با لینک مستقیم از اینجا دانلود فرمایید.همچنین شما میتوانیدتصویر لیک شده را در پایین ببینید.

این بازی در تاریخ ۵ نوامبر برای Xbox 360,PS3,PC و WII U منتشر میشود.

سید عباس برسی زاده

I think about all of us walking our own green mile each in our own time.but ohh God,sometimes the Green Mile seems so long.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. احسان گفت:

    این هم تریلر این مد زیباست :
    http://www.aparat.com/v/ZKsOi

  2. سید عباس برسی زاده گفت:

    خیلی ممنون دوست عزیز.اگه دقت کنید میبینید اونجا که نوشته شده شما میتوانید تیزر این مد را با لینک مستقیم از اینجا دانلود فرمایید تیزر یا تریلر اولیه این مد قرار داده شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *