مردی به خاطر اعتیاد به بازی Fallout 4 از شرکت Bethesda شکایت کرد

بازی ها بار ها توسط منتقدان لقب اعتیاد آور را گرفته بودند. اما باز هم گیمر ها بعد از مدتی بازی را کنار میگذاشتند. اما بر اساس حرف های یک گیمر روسی بازی Fallout 4 بیشتر از آنچه که باید باشد اعتیاد آور بوده. بر اساس سایت RT report آن مرد بدلیل اخطار ندادن شرکت Bethesda  درباره اعتیاد آور و خطرناک بودن بازی Fallout 4 برای سلامتی از این شرکت شکایت کرده است. این مرد ادعا می کند که زندگی اش بعد از نصب کردن این بازی خراب شده و تا سه هفته نتوانسته خود را از این بازی دور نگه دارد. با MihanGame.com همراه باشید

این مرد ۲۸ ساله بعد از غیبت متعدد در محل کار خود برای بازی کردن Fallout 4, از کارش اخراج شده است. همینطور او از دوستانش دور شد و همسرش نیز با دیدن این وضعیت او از او جدا شد. طبیعتاً بدلیل نداشتن خواب و خوراک, وضعیت جسمانی و سلامتی او نیز حالت بدی پیدا کرد.

این مرد می گوید:

“اگر می دانستم این بازی تا این حد می تواند اعتیاد آور باشد بیشتر احتیاط می کردم.” ” یا آن بازی را نمی خریدم یا اینکه  صبر می کردم تا در تعطیلات سال نو آن را بازی کنم.”

دادخواهی این مرد درخواست ۵۰۰,۰۰۰ روبل روسیه از شرکت Bethesda دارد. خوشبختانه این مقدار تقریبا ۷۰۰۰ دلار آمریکا می شود که این به این معنی است که Todd Howard می تواند این یک مورد را با آشغال های زیر صندلی خود پرداخت کند. :)

آیا این بازی برای شما هم اعتیاد آور بوده است؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

 

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. khashayar.raf گفت:

    بازیش امتیازای خیلی خوبی گرفته ولی من نمیدونم چرا خوشم نمیومد به نظرم میتونست گیم پلی جذاب تری داشته باشه

    • مهران نوحی تهرانی گفت:

      به قول اقای اکرمی تو داستان پردازی ضعیف عمل کرد وخیلیا باهاش حال نکردن به همین خاطر شکست خورد :-(

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *