مسلح تر از همیشه | DLC جدید بازی Dying Light را رایگان دریافت کنید

dying-light_2000843739

استدیوی سازنده ی بازی Dying Light یعنی TechLand اعلام کرد که محتویات اضافی جدید برای این بازی در راه است که اسله های مختلف و همچنین لباس های جدیدی به این بازی اضافه میکند . البته برای دریافت رایگان این DLC شرط های خاصی وجود دارد که باید آن ها را انجام دهیم . کمپانی تولید کننده ی نوشیدنی های انرژی زای رد بول به تازگی قرار دادی با برخی از استدیو های بازی سازی بر قرار کرده و سود خوبی از این کار ها بدست آورده است .

استدیوی TechLand هم اعلام کرده است که شرط دریافت رایگان این DLC برای بازی محبوب Dying Light این است که با یکی از این نوشیدنی ها عکس بگیرید و آنرا در فضای مجازی با هشتگ مناسب DrinkForDLC#در توییتر منتشر کنید . بعد از انجام اینکار استدیوی TechLand طبق مشخصاتی که در پروفایل خود دارید کد فعالسازی آنلاین این DLC را برایتان ارسال خواهد کرد . شایان گفتن است که این قرار داد با کمپانی مشهور اکتیویژن هم سر بازی Destiny انجام شد و بازیبازان زیادی که از این قوانین پیروی کردند جوایز زیادی را صاحب شدند .

این DLC برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل هشتمی یعنی Xbox one و Ps4 در دسترس خواهید بود و شما میتوانید با انجام دادن موارد ذکر شده کد فعالسازی آنرا بدست آورید.

آیا این DLC را تهیه خواهید کرد ؟

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *