مسیر انحرافی | اسکرین شاتهای قسمت سوم بازی The Wolf Among Us منتشر شد

عنوان The Wolf Among Us یکی دیگر از بازی های معروف اپیزودیک امسال میباشد که با داستان عمیق و گرافیک هنری خود توانست خودش را در قمست اول به همه ثابت کند . این بازی توسط استدیوی معروف Telltale ساخته شده است . استدیویی که در کارنامه ی بازی سازی خود شاهکار دیگری بنام Walking Dead را نیز دارا میباشد . 

تاکنون سه قسمت از این بازی منتشر شده است . در واقع قسمت سوم بازی همین امروز به صورت رسمی منتشر شد. قسمت سوم بازی A Crooked Mile نام دارد . لحظاتی پیش استدیوی Telltale تصاویری از گیم پلی قسمت سوم بازی منتشر کرد تا طرفداران بیشتر در جریان کار قرار بگیرند .

تمامی اتفاقات در شهری بنام Fabletown صورت میگیرد که این بازی بیشتر به افشا و رونمایی از مسائل و برخی از ناهنجاری های اجتماعی میپردازد . داستان بازی راجع به کار آگاهی بنام BigBy میباشد که در گیر پرونده ای مشکوک میشود . داستان بازی بسیار عمیق و غیر قابل پیش بینی  طراحی شده است که این خود یکی از بزرگترین نقاط قوت بازی میباشد .

قسمت سوم این بازی مکمل قسمت دوم یعنی دود و آینه است و بسیاری از معما ها و سوالاتی که در قسمت دوم پیش آمده بود در این قسمت توسط BigBy حل خواهد شد . طبق اطلاعات بدست آمده تصمیم گیری شما در این قسمت بسیار حیاتی تر از دو قسمت قبلی است و به گونه میتوان گفت در این قسمت اولین اشتباه آخرین اشتباه شما محسوب میشود و عواقب آن پای خودتان است پس بهتر است در هر لحظه با فکر  , تصمیم درستی بگیرید . 

در ادامه میتوانید تصاویری که از قسمت سوم بازی منتشر شده است را شاهد باشید .

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما راجع به این بازی چیست ؟

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. مهدی مجد گفت:

    خوشم نمی آید ولی خیلی طرفدار دارد !!

  2. ryse گفت:

    منم خوشم نمیاد مثل مهدی :/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *