مشکلات Battlefield Hardline – Ultimate Edition بر روی کنسول Ps4

نسخه ی Ultimate Edition بازی Battlefield Hardline به تازگی برای کنسول های نسل هشتم و Pc منتشر شد . این نسخه از بازی کامل تر از نسخه های پیشین این عنوان میباشد و دارای تمامی DLC ها و محتوای اضافه ی منتشر شده برای این بازی میباشد . مدتی بعد از انتشار این عنوان مشکلاتی در قسمت آنلاین این بازی بر روی کنسول Ps4 مشاهده شده است . مشکلی که کنسول Ps4 در این بازی از آن رنج میبرد این است که خریداران نسخه ی کامل این بازی قادر نیستند تا به عنوان جنایتکار در بازی ظاهر شوند و فقط میتوانند پلیس باشند . طبق گفته های سازندگان این مشکل فقط بر روی کنسول Ps4 مشاهده گردیده است و دارندگان کنسول Xbox one و رایانه های شخصی بدون مشکل این بازی انجام میدهند .

در یکی از تاپیک های مربوط به همین مشکل توسعه دهنده ی بخش چند نفره این عنوان یعنی Zach Mumbach گفت :

پیش آمدن چنین موضوعی برای این بازی روی یک کنسول نسل هشتمی واقعا افتضاح است . در حال حاضر ما در حال بررسی تمامی نسخه های موجود از این بازی هستیم تا متوجه شویم که اشکال کار دقیقا از کجاست و تا موقع کاری نمیتوان انجام داد . بهترین کاری که من میتوانم برایتان انجام دهم انتشار یک آپدیت جدید برای این بازی است تا مشکلات به طور کلی بررسی و اصلاح شوند .

کاربران زیادی هم در انجمن های Battlelog بدلیل پیش آمدن این مشکل برای کنسول Ps4 شاکی بودند و درخواست بازپرداخت پول خود را داشتند . اگر این مشکل به زودی توسط تیم سازنده ی بازی حل نشود سونی مجبور به بازپرداخت پول خریداران این بازی خواهد بود .

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *